کد خبر ۳۴۵۶۹ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۵
معاون اداره کل ورزش و جوانان استان قم:

فرهنگسرای جوان قم از سوی استانداری به ورزش قم واگذار شد

معاون اداره کل ورزش و جوانان استان قم گفت: فرهنگسرای جوان قم از سوی استانداری به خانواده ورزش قم واگذار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا)، روح الله رمضانی اظهار داشت: استانداری قم در اقدامی کم سابقه و در راستای توسعه ورزش قم، فرهنگسرای جوان قم را که پیش از این در اختیار این نهاد بود به اداره کل ورزش و جوانان قم واگذار کرد.

وی افزود: این واگذاری در پی رایزنی‌های انجام شده و با نظر مثبت سید مهدی صادقی استاندار قم صورت گرفت و جامعه ورزش استان قم را صاحب فضای مناسبی در زمینه برگزاری مراسمات و برنامه‌های علمی و فرهنگی در حوزه ورزش کرد.

معاون اداره کل ورزش و جوانان استان قم گفت: فرهنگسرای جوان قم در مساحتی قابل توجه دارای سالن آمفی تئاتر، سالن کنفرانس، کتابخانه مجزا، واحدهای آموزشی، خوابگاه و سایر امکانات سخت افزاری و زیرساختی است و بخشی از فعالیت‌های ورزشی و فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان قم در این فرهنگسرا متمرکز می‌شود.

رمضانی بیان کرد: استانداری قم همواره نگاه مثبتی به ورزش استان قم داشته است و این نگاه مثبت پیش از این در زمینه طرح توسعه ورزش همگانی در قم خود را نشان داده است و این بار نیز با واگذاری فرهنگسرای جوان، ورزش قم از توجه ویژه استاندار بهره‌مند شده است.

وی عنوان کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان قم بر اساس نیازها و ضروریات از ظرفیت فرهنگسرای جوان استفاده می‌کند و برنامه ویژه‌ای برای بهره‌مندی حداکثری از فضای موجود در این فرهنگسرا دارد.

معاون اداره کل ورزش و جوانان استان قم تصریح کرد: در زمینه بهبود زیرساخت‌های ورزشی، به دنبال تکمیل و نوسازی اماکن ورزشی موجود هستیم و بودجه‌ای که از سفر ریاست جمهوری به قم برای این منظور در نظر گرفته شده است استفاده می‌شود.

 

منبع: تسنيم

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com