کد خبر ۳۸۵۸۷ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۴۴
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم خبر داد

تشکیل 17 تیم ورزشی کارگری در استان قم

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم گفت: در استان 17 تیم کارگری را تشکیل دادیم که تاکنون توانستند بارها مقام‌های کشوری و جهانی کسب کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم (قم نا)،نصراله بازوند  در جلسه شورای هماهنگی ورزش همگانی استان قم که در تالار امام جواد(ع) در ساختمان استانداری برگزار شد، با اشاره به موفقیت کارگران استان در عرصه ورزش اظهار کرد: از لحاظ ورزشی در عرصه کارگری وضعیت خوبی نسبت به دیگر استان‌ها داریم، خود وزارتخانه هم یک معاونت ورزشی دارد که برنامه‌های سالانه دارند، در استان قم حدود 17 تیم کارگری را تشکیل دادیم که آن‌ها تاکنون توانستند بارها مقام‌های کشوری و جهانی را کسب کنند.

وی ادامه داد: در استان قم حدود 225 هزار نیرو زیرپوشش قانون کار زندگی می‌کنند که تعداد آن‌ها با خانواده‌هایشان به بیش از 700 هزار نفر می‌رسد، در 6 ماه اول امسال بیش از پنج هزار نفر در مسابقات ورزشی شرکت کردند و هم‌اکنون مسابقات فوتسال، والیبال و سوارکاری در سطح کارگری در حال برگزاری است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم تصریح کرد: در بحث ورزش همگانی به دنبال برگزاری برنامه‌ ورزش صبحگاهی در کارخانه‌های استان هستیم و تاکنون این برنامه را در شهرک‌های صنعتی سلفچگان و شکوهیه برگزار کردیم.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com