کد خبر ۳۴۶۰۱ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۱
رئیس هیئت کاراته استان قم خبر داد

صدرنشینی تیم سفیر قم در لیگ آینده سازان کاراته

رئیس هیئت کاراته استان قم با اشاره به رو به پايان بودن رقابت هاي كاراته ليگ آينده سازان باشگاه هاي كشور در دور گروهي، از صدرنشینی تیم سفیر قم در اين لیگ کاراته و حضور دیگر نماینده قم در رده سوم جدول دور گروهی خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا)، علیرضا برخورداری اظهار داشت: رقابت‌های کاراته لیگ آینده‌سازان باشگاه‌های کشور به روزهای پایانی خود در دور گروهی رسیده است و به‌زودی تکلیف تیم‌های صعود‌کننده به مرحله نیمه‌نهایی مشخص می‌شود.

وی افزود: در این مسابقات که به صورت هفتگی با شرکت 12 تیم و در قالب 2 گروه 6 تیمی برگزار می‌شود کاراته قم دو نماینده دارد که تیم سفیر قم در گروه یک و تیم شهید خوش فطرت قم در گروه دوم قرار گرفته است.

رئیس هیئت کاراته استان قم گفت: در پایان هفته دوم این مسابقات تیم سفیر قم با کسب پیروزی در تمامی مسابقات خود در صدر جدول قرار گرفت و خود را به عنوان مدعی اصلی صعود از گروه یک به نیمه نهایی معرفی کرد.

برخورداری بیان کرد: سفیر توانست با کسب 6 پیروزی و کسب حداکثر تعداد برد در مسابقات دور رفت خود با 18 امتیاز صدرنشین شود و فاصله 6 امتیازی این تیم با تیم رده دوم جدول یعنی مقاومت حاشیه امنیت خوبی برای این تیم ایجاد کرده است.

وی عنوان کرد: در گروه دوم نیز تیم شهید خوش فطرت قم پس از نمایندگان استان مرکزی و خراسان رضوی در رده سوم است چنان که تیم‌های ارگ اراک و مقاومت خراسان رضوی تیم‌های اول و دوم هستند و نماینده قم برای رسیدن به رده دوم رقابت سختی با نماینده مشهد دارد.

رئیس هیئت کاراته استان قم تصریح کرد: در سوپرلیگ کاراته مردان کشور نیز تیم کاراته پولاد قم نماینده استان قم است که در دور نخست در 3 مسابقه روی تاتامی رفت و یک پیروزی و 2 شکست در کارنامه این تیم ثبت شد.

 

منبع: تسنيم

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com