کد خبر ۳۴۶۳۹ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۰

برگزاري همایش ملی بیماری‌های شایع اورولوژی در دانشگاه آزاد قم

دبیر علمی همایش ملی بیماری‌های شایع اورولوژی دانشگاه آزاد قم از برگزاری همایش ملی بیماری‌های شایع اورولوژی دردانشگاه آزاد قم خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا)، سید علی تحویلدار، دبیر علمی همایش ملی بیماری‌های شایع اورولوژی دانشگاه آزاد قم با اشاره به برگزاری همایش ملی بیماری‌های شایع اورولوژی در روز چهارم اسفند گفت: طی بررسی‌های صورت گرفته پنج آیتم و بیماری‌های شایع اورولوژی را انتخاب کرده‌ایم و گروه‌های هدف پزشکان عمومی و متخصص به خصوص داخلی و اطفال هستند.

 وی افزود: این بیماری‌ها قابل درمان بوده و بیماری‌های رایجی هستند، تنها مسئله اینست که این بیماری‌ها باید زود تشخیص داده شوند و درمان صحیح صورت گیرد.

دبیر علمی همایش ملی بیماری‌های شایع اورولوژی دانشگاه آزاد قم با بیان اینکه بحث به‌صورت پنلی است، گفت: این همایش بر اساس طرح سلامت و طرح پزشک خانواده است که پزشکان عمومی و همکاران را راهنمایی کنیم که بیماری‌های شایع اورولوژی را چه موقع تشخیص داده و کی درمان کنیم.

تحویلدار با بیان اینکه یکی از بحث‌های مهم در زمینه ناباوری است، گفت: در این همایش از محمد علی صدیقی از پژوهشگاه رویان دعوت شده که همکاران را راهنمایی کنند.

منبع: خبرگزاري دانشجو

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com