کد خبر ۳۴۷۷۴ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۲۵

راه آهن با یک گل از سد صبای قم گذشت

تیم راه آهن تهران در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور توانست در یک بازی نه چندان دلچسب با یک گل میزبان خود صبای قم را مغلوب کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا)، در این دیدار که از ساعت 15 روز یکشنبه در یک هوای نیمه آفتابی با حضور اندک تماشاگران در ورزشگاه یادگار امام(ره) قم به انجام رسید، تیم فوتبال راه آهن تهران با گل به خودی بازیکنان صبا که در نیمه نخست بازی به ثمر رسید، توانست به پیروزی دست یابد.


در دقیقه 19 نیمه نخست حامد زمانی بازیکن راه آهن از جناح راست با پرتاب توپ بلند از اوت به درون محوطه جریمه صبا، این توپ سرگردان به بهادر عبدی رسید و وی یک شوت محکم به طرف دروازه صبا روانه کرد که حامد لک این توپ را با یک واکنش خوب مهار کرد، اما هنگامی که مسعود حق جو به دنبال دور کردن توپ برگشتی بود، توپ با برخورد با سامان آقازمانی به درون دروازه صبای قم رفت.


در ابتدای نیمه دوم صبای قم که به شدت به امتیاز این بازی نیاز داشت، بازی را هجومی آغاز کرد اما طرح و برنامه خاصی در خط حمله نداشت و از سوی دیگر نیز بازیکنان راه آهن از همان ابتدای نیمه دوم تا حدودی وقت کشی می کردند.


در دقیقه 58 نیمه دوم سامان آقازمانی که روز پر فروغی در خط دفاعی نداشت، جای خود را به عبدالکریم اسلامی داد تا شاید صبای قم بتواند نتیجه باخت خود را جبران کند.


در دقیقه 65 نیز مهدی تارتار سرمربی تیم راه آهن آنتوس سولومو را از بازی بیرون آورد و به جای او غلامعباس آشوبی را روانه میدان کرد.


در دقیقه 70 بازی عبدالکریم اسلامی که به عنوان بازیکن تعویضی به میدان آمده بود، در یک موقعیت بسیار خوب فرصت تک به تک با دروازه بان راه آهن را از دست داد و توپ را به سینه محسن فروزان کوبید.


در دقیقه 75 بازی فرید بهزاد کریمی در یک صحنه مشکوک به پنالتی به دلیل تمارض در محوطه جریمه از داور کارت زرد گرفت.


محمد قاضی در دقیقه 76 شوت بسیار زیبایی را از روی خط محوطه جریمه روانه دروازه راه آهن کرد که با بداقبالی، این توپ به تیرک عمودی دروازه اصابت کرد تا علی دایی و بازیکنان صبا افسوس این توپ از دست رفته را بخورند.


در دقیقه 77 عبدالکریم اسلامی که در نیمه دوم به میدان آمده بود، به دلیل مصدومیت جای خود را به محمد اوسانی داد تا این تعویض اجباری، ناکامی های تیم صبای قم را کامل کند.


در دقیقه 81 محمدرضا سلیمانی بازیکن تیم راه آهن به جای حامد زمانی به میدان آمد و در دقیقه 83 فرشاد فرجی به دلیل وقت کشی از داور کارت زرد گرفت.


در دقیقه 87 بازی نیز بهادر عبدی بازیکن تیم راه آهن با کارت زرد داور جریمه شد و در دقیقه 89 نیز به دلیل اعتراض به داور کارت زرد دوم را دریافت کرد و از بازی اخراج شد.
در دقیقه 88 بازی مجید حسینی از تیم راه آهن تهران به جای محمد عباس زاده به میدان آمد.


در پایان وقت قانونی، داور چهارم شش دقیقه وقت اضافه برای نیمه دوم اعلام کرد که صبای قم در این دقایق برغم فشار زیاد بر روی دروازه راه آهن و به دست آوردن چند موقعیت، نتوانست کاری از پیش ببرد تا این تیم نتیجه بازی را در خانه خود واگذار کند.


این دیدار به قضاوت محمدرضا فغانی با کمک های سجاد طوری و امیررضا آشوری برگزار شد.

 

منبع: ايرنا

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com