کد خبر ۳۴۷۶۹ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۱۸
گزارشي از لیگ برتر فوتبال

صبای قم و راه آهن تهران؛ صبا در پی جبران مافات

تیم فوتبال صبای قم امروز در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال با هدف جبران مافات شکست برابر گسترش، در قم به دیدار راه آهن تهران می‌رود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا)، در ادامه دیدارهای هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور صبا امروز در دیداری خانگی در قم برابر راه آهن قرار می‌گیرد و به دنبال کسب 3 امتیاز است.

گرچه رکورد شکست ناپذیری صبا در لیگ برتر در قم، با شکست برابر نفت تهران از دست رفت اما صبا می‌خواهد تا پایان فصل با همان تک شکست خانگی به نفت به کار خود ادامه دهد.

مصاف برابر راه آهن روی کاغذ برای صبا بازی سختی نیست اما در لیگی که حالا هر روز پیچیده‌تر از قبل می‌شود هیچ حریفی برای دیگری نمی‌تواند ساده باشد.

صبا در بازی رفت و در روزهایی که از نظر شرایط بدنی ، وضعیت نابسامانی را پشت سر می‌گذاشت برابر راه آهن شکست خورد و بازی امروز در قم می‌تواند برای شاگردان علی دایی جنبه انتقامی داشته باشد.

پیروزی صبا در بازی امروز می‌تواند برای دایی حکم یک تیر و دو نشان داشته باشد به طوری که صبا هم به رده‌های بالاتر جدول صعود می‌کند و هم ناکامی تلخ در تبریز را به‌دست فراموشی خواهد سپرد.

صبا در جدول 28‌امتیازی است و برتری آن‌ها بر راه آهن ممکن صبا را یکی دو پله در جدول بالا ببرد و فاصله امتیازات صبا را با تیم‌های صدر جدولی کاهش دهد.

در مقابل راه‌آهنی‌ها که اوضاع نابسامانی در جدول دارند در رده ماقبل آخر جدول قرار گرفته‌اند و می‌دانند که قصور آن‌ها در بازی‌های آینده ممکن است به سقوط این تیم بینجامد.

راه آهن از 18 بازی 13‌امتیاز کسب کرده و برای بهبود وضعیت خود در جدول باید قدردان موقعیت‌ها باشد و به همین دلیل پیش بینی می‌شود صبا در بازی امروز با تیمی نترس‌تر از گذشته روبرو باشد.

راه آهن در نیم فصل چند بازیکن جدید به خدمت گرفت اما میلاد محمدی به تیمی روسی ملحق شده است و باید دید تارتار با جدایی محمدی چگونه کنار می‌آید.

محمدرضا فغانی قضاوت دیدار دو تیم را برعهده دارد و سجاد طوری و امیررضا آشور ماهانی به عنوان کمک‌های اول و دوم او را در این بازی همراهی می‌کنند و ایرج نظری نیز ناظر این بازی است.

جلال‌الدین علی‌محمدی و سید مهدی حسینی  به دلیل آسیب دیدگی این بازی را از دست داده‌اند اما فرید کریمی به این بازی می‌رسد و البته امیرحسین صادقی نیز برای این مسابقه 3 اخطاره است.

دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و راه آهن در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال از ساعت 15 امروز یکشنبه 18 بهمن در ورزشگاه یادگار امام (ره) قم  برگزار می‌شود.

 

منبع: تسنيم

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com