کد خبر ۳۴۷۹۲ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۲
ارشد نظامی آجا درمنطقه قم:

ارتش آماده است تا با فرمان مقام معظم رهبری عملیات های برون مرزی انجام دهد

فرمانده آمادگاه شهید فراشاهی ارتش بیان داشت: ما تحت رهبری حکیمانه مقام عظمای ولایت هستیم و با شدت و با تمام توان رزمی حاضر هستیم نه تنها در سرحدات جمهوری اسلامی ایران بلکه در خارج از مرزهای کشور مدافع انقلاب اسلامی و کلیه ملت های اسلامی و همه مردم مستضعف منطقه باشیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا)، سرهنگ مهران زرین زاده فرمانده آمادگاه شهید فراشاهی ارتش (منظریه) به مناسبت 19 بهمن سالروز بیعت همافران ارتش با امام خمینی(ره)ضمن تبریک ایام دهه فجرو پیروزی انقلاب اسلامی و گرامی داشت شهدای ارتش اظهار داشت: بدنه ارتش از جمله بدنه  نیروی زمین ارتش و بدنه نیروی هوایی و دریایی ارتش در آغاز نهضت 15 خرداد همگام با راهنمایی و هدایت های حضرت امام خمینی(ره)  کاملا در حرکت و منطبق بود.

وی بیان داشت: در واحدهای مختلف ارتش اعم از نیروی زمینی و نیروی هوایی، ارتشیان کاملا با فرمایشات حضرت امام در ارتباط با انقلاب اسلامی در مراحل مختلف انقلاب در حرکت بودند تا روز19بهمن که نیروی هوایی و همافران با امام خمینی(ره) بیعت کرده اند.

زرین زاده ضمن اشاره به پیشرفت های ارتش بعد از انقلاب بیان داشت: بدنه انقلابی ارتش در واقع  تشکیل یافته از همین جوانان خوب و غیرتمند و انقلابی و با تربیت اسلامی مردم انقلابی بود. اگرغیر از این بود توقع دیگری می رفت، در واقع تربیت اسلامی خانواده ها سبب شد قبل از پیروزی انقلاب اسلامی جوانان در لباس مقدس سربازی همگام با هدایت های امامشان به مردم انقلابی بپیوندند.

ارشد نظامی آجا در منطقه قم با تاکید بر نقش ارتش در دفع حوادث اوایل انقلاب از جمله غائله کردستان اظهار داشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایادی استکبار راه نفوذی را پیدا کرده بودند تا جایی که از غیرت مردم کردستان چشم پوشی کرده بودند و نمی دانستند مردم کردستان مردم غیوری هستند که به این راحتی دست از عِرق ملی و اسلامی خودشان برنمی دارند ،به خیال خودشان راه نفوذی پیدا کرده بودند تا از این طریق  نظام نوپای جمهوری اسلامی ایران را ساقط کنند اما با وجود یگان های رزمنده نیروی زمینی ارتش در کردستان و فرماندهانی همچون شهید صیاد شیرازی کاملا حرکت های استکبار در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی عقیم ماند.

فرمانده آمادگاه شهید فراشاهی ارتش  تصریح کرد:نیروی زمینی ارتش و سپاه پاسداران با تقدیم شهدای زیادی در روزهای اوایل انقلاب در کردستان در واقع طومار حزب های منحله دمکرات و کومله و حزب های دیگر را در هم پیچیدند.

زرین زاده افزود:زمانی که ارتش بعث عراق به پشتوانه اعزام نیروهای مسلح از 37کشور دنیا به مرزهای غربی و جنوبی کشورمان حمله کرد نیروهایی از لشگر92 خوزستان نیروهای اعزامی از لشگر77حضرت ثامن ائمه خراسان و نیروهای بسیج مردمی و هسته های اولیه سپاه پاسداران انقلاب  سلامی بود که جلوی رژیم تا بن دندان مسلح بعث عراق ایستادند، یاد و خاطره همه ایثارگران و شهدای دوران مقدس از ارتش و سپاه و بسیج و نیروهی مردمی را همواره باید گرامی داشت.

وی در پاسخ به این سوال که نظر شما در خصوص گزینه های روی میز از جمله گزینه نظامی علیه ایران چیست؟ بیان داشت: ارتش همواره تحت رهبری حکیمانه حضرت آقا است ما اعلام می کنیم آماده هستیم هر یک از دشمنان هر حرفی بزنند چه پرچم سفید  و سبز دوستی را به ما نشان دهند چه تهدید کنند ما تحت رهبری حکیمانه مقام عظمای ولایت هستیم و با شدت و با تمام توان رزمی حاضر هستیم نه تنها در سرحدات جمهوری اسلامی ایران  بلکه در خارج از مرزهای کشور مدافع  انقلاب اسلامی و کلیه ملت های اسلامی و همه مردم مستضعف منطقه باشیم.

ارشد نظامی آجا ضمن تبریک موفقیت های به دست آمده در برجام گفت: مابه معاهده برجام و زمینه های برجام و برنامه های پس از برجام کاری نداریم ما تحت رهبری حضرت آقا آمادگی داریم اگر ایشان اجازده دهند طومار تکفیریان را در هم بپیچیم، همانطور كه همه میدانند هم اکنون در منطقه ای که به لحاظ سیاسی و نظامی و اقتصای بحران زده ترین منطقه دنیا است کشور ایران به عزت و برکت خون شهیدان تحت رهبری حضرت آقا در امنیت است و ما همچنان از سرحدات میهمن عزیزمان دفاع می کنیم.

 

منبع: پايگاه خبري ثامن

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com