کد خبر ۳۴۷۹۶ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۵

برگزاری جلسه پرسش و پاسخ در کتابخانه ایثار+عكس

کتابخانه عمومی ایثار به مناسبت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران جلسه پرسش و پاسخ هراه با معرفی کتاب ویژه اعضا برپا کرد.

به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم، همزمان با بزرگداشت دهه فجر جلسه پاسخگویی به پرسش های اعضا یکشنبه 18 بهمن در کتابخانه ایثار برگزار شد.

زهرا عالمی نژاد مدیر کتابخانه بیان کرد: در ایام الله دهه فجر جلسه پرسش و پاسخ پیرامون مباحث انقلاب اسلامی و اندیشه های امام خمینی ره با حضور علاقمندان برپا شد.

عالمی نژاد یکی از اهداف این نشست را آشنایی نوجوانان با سیره بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود: با طرح سوالاتی نوجوانان به تفکر و تامل در باره انگیزه انقلاب و چرایی و چگونگی آن ترغیب شدند و با یکدیگر در این زمینه به بحث و گفتگو نشستند.

وی در ادامه از برگزاری نمایشگاه کتاب "فجر" خبر داد و اعلام کرد: با مشارکت و همکاری اعضای کتابخانه نمایشگاه کتابی از آثار امام خمینی ره با محوریت انقلاب برای عموم به نمایش گذاشته شد و سری کتاب های چلچراغ که شامل زندگینامه بزرگان انقلاب اسلامی است برای مطالعه پیشنهاد شد.

عالمی نژاد جلسه را پربار و مفیدفایده خواند و افزود: در پایان علاقمندان نقاشی ها و کاریکاتورهای خود را پیرامون انقلاب و دستاوردهای آن ارائه دادند.

 

 

 

 

 

 

 

 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com