کد خبر ۳۴۸۲۳ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۶

جهانگیری: اجازه نمی دهیم تولید داخلی آسیب ببیند

معاون اول رئیس جمهور با تأکید بر اینکه اطمینان می‌دهم مدیران کشور، مدافع اصلی تولید ملی هستند، گفت: اجازه نمی‌دهیم تولید داخلی آسیب ببیند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا)، اسحاق جهانگیری روز سه شنبه در حاشیه کلنگ زنی بیمارستان هزار تختخوابی قم در منطقه پردیسان در جمع خبرنگاران افزود: به علاقمندان به تولید در داخل و آنان که تصور می‌کنند تولید داخلی ممکن است فراموش شود، اطمینان خواهم داد مدیرانی که هم اکنون در کشور حضور دارند، مدافع اصلی تولید ملی هستند.

وی گفت: خوشبختانه اثر برجام دارد به نتیجه می‌رسد و خیلی منابع کشور آزاد می‌شود و فکر می‌کنیم روز‌های خوبی از نظر اقتصادی پیش روی کشور از جهت سرمایه‌گذاری،تولید و اشتغال است.

وی تصریح کرد: فکر می‌کنم سال آینده سال خوبی از نظر اقتصادی است و در زمینه مختلفی سرمایه‌گذاری‌ها در کشور افزایش یافته و منابع خارجی به سمت کشور سوق داده می‌شود.

وی با بیان اینکه ایران استعداد و موقعیت خوبی دارد، و بسیاری علاقمند به سرمایه‌گذاری و کار در این کشور هستند، گفت: اقتصاد مقاومتی به معنای واقعی در دستور کار ما است با اطمینان می‌توان گفت از نظر اقتصادی سال آینده سال خوبی باشد.

معاون اول رئیس جمهوری اظهار داشت: هر خارجی که برای سرمایه گذاری به ایران می آید با این انگیزه کار می کند که از ظرفیت های ایران استفاده شود و اقتصاد مقاومتی به معنای واقعی کلمه در سرلوحه کارهای دولت است و با اطمینان می گوییم سال آینده نسبت به امسال از نظر اقتصادی سال بهتری خواهد شد.

وی با اشاره به سفر خود به قم، گفت: سفر به قم به معنای واقعی یک سفر کاری بود و علاوه بر افتتاح پروژه‌ها، جلساتی با استاندار و مسئولان جهت حل مشکلات شهر خواهیم داشت.

وی تصریح کرد: به دلیل حجم زیاد کار نمی‌توانم در این سفر به دیدن همه مراجع بروم و انشاء الله در سفر‌های بعدی خدمت این بزرگواران خواهم رسید و از بیاناتشان استفاده خواهیم کرد.

معاون اول رئیس جمهور تصریح کرد: امروز دو کار مهم از جمله آبرسانی به شهر‌ها و روستا‌ها شروع شده و حدود ۵ هزار میلیارد تومان از منابع به روشی اندیشیده شد تا بتوانیم یک آب با کیفیت مطلوب را در اختیار هموطنان قرار دهیم و حدود ۳۳ میلیون نفر از جمعیت کشور در این طرح از آب مطلوب برخوردار می‌شوند.

 

منبع: ايسنا

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com