کد خبر ۳۴۸۲۸ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۱۷
در هفته بیستم لیگ برتر فوتبال

4 مهره کلیدی صبای قم از مصاف با پدیده محروم شدند

تیم فوتبال صبای قم دو بازیکن کلیدی خود را به دلیل محرومیت در دیدار حساس این هفته لیگ برتر فوتبال برابر تیم پدیده مشهد از دست داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا)، تیم فوتبال صبای قم در بیستمین هفته مسابقات پانزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور باید در دیداری خارج از خانه برابر تیم فوتبال پدیده مشهد مسابقه بسیار حساسی برگزار کند، مصافی که نتیجه آن برای بهبود موقعیت صبا و تمام شدن ناکامی‌های اخیر این تیم رده ششمی برای علی دایی و شاگردان وی بسیار اهمیت دارد.

دیدار صبای قم با پدیده مشهد دهمین بازی خارج از خانه صبای قم در مسابقات این فصل لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور است که برای همین منظور این تیم با یک روز استراحت پس از بازی هفته نوزدهم با راه‌آهن تهران، تمرینات خود را برای رویارویی با یکی از تیم‌های نیمه پائین جدول لیگ برتر و تیمی که هم‌اکنون در مکان یازدهم دوره پانزدهم لیگ برتر است پیگیری می‌کند.

این در شرایطی است که همانند بیشتر بازی‌های لیگ پانزدهم تاکنون که 19 هفته از آن می‌گذرد، باز هم محرومیت مهره‌های کلیدی این تیم در دیدار حساس با تیم فوتبال پدیده مشهد گریبان‌گیر کادر فنی صبا است و علی دایی سرمربی این تیم مجبور است شرایط سخت دیگری را این بار برابر شاگردان محمدرضا مهاجری تجربه کند.

مشکل بزرگ کادر فنی صبای قم در آستانه بازی هفته بیستم لیگ پانزدهم با پدیده مشهد این است که در این مسابقه حساس دو بازیکن کلیدی خود را به سبب محرومیت و دو بازیکن را به دلیل آسیب‌دیدگی در اختیار ندارد و علی دایی باید از هم‌اکنون به فکر بازیکنان جایگزین باشد تا در خط دفاع، هافبک و حمله این تیم مشکلی به وجود نیاید.

در دیدار خانگی هفته گذشته مقابل تیم فوتبال راه‌آهن تهران که از هفته نوزدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار شد، دو بازیکن صبای قم با دریافت کارت زرد از داور بازی، سه اخطاره شدند و این بازیکنان یعنی خوزه فیلپیه ماچادو و محمد قاضی مدافع و مهاجم ثابت و اصلی صبای قم دیدار هفته آینده با تیم پدیده در مشهد را از دست دادند.

در مسابقه با راه‌آهن تهران که به باخت یک بر صفر صبای قم انجامید و پنجمین شکست صبا در لیگ پانزدهم را رقم زد، ماچادوی برزیلی مدافع با تجربه تیم صبای قم از داور کارت زرد گرفت تا با دریافت سومین کارت زرد این فصل، مسابقه این جمعه با پدیده مشهد را از دست بدهد.

ماچادو پیش از این سه اخطاره نشده بود اما محمد قاضی مهاجم تیم فوتبال صبای قم که پیش از این یک جلسه محرومیت را به خاطر سه‌اخطاره شدن تحمل کرده بود یک بار دیگر با کارت زرد جریمه شد تا یک جلسه دیگر نیز بازی‌های تیم صبای قم در مسابقات پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور را از دست بدهد و دومین محرومیت خود را تجربه کند.

این در حالی است که در مصاف حساس هفته بیستم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور برابر پدیده مشهد در ورزشگاه ثامن‌الائمه مشهد مقدس، بازیکنانی همچون جلال‌الدین علی‌محمدی و سیدمهدی حسینی نیز مصدومان صبای قم هستند که نمی‌توانند برای این تیم در ترکیب اصلی بازی کنند.

تیم فوتبال صبای قم در چارچوب دیداری خارج از خانه در هفته پنجم دور برگشت پانزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت 15 عصر روز جمعه بیست و سوم بهمن ماه در ورزشگاه ثامن مشهد میهمان تیم پدیده مشهد است.

 

منبع: فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com