کد خبر ۳۹۰۷۱ انتشار : ۳۰ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۶
هفته هفتم لیگ برتر امید ایران

صبای قم برابر فولاد خوزستان صف‌آرایی می‌کند

تیم فوتبال امید صبای قم در دیداری مهم از هفتمین هفته رقابت‌های نیم‌فصل نخست لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور برابر تیم امید فولاد خوزستان به میدان می‌رود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،در حالی که دو هفته اخیر رقابت‌های لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور با ثبت نخستین باخت و نخستین تساوی در کارنامه تیم امید صبای قم همراه بوده، صبایی‌ها در هفته هفتم بازی‌ها برای کسب پنجمین برد این فصل به مصاف فولاد خوزستان خواهد رفت.

بعد از چهار پیروزی پشت‌سر هم در هفته‌های اول تا چهارم فصل جاری مسابقات لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور، نتایج دو هفته اخیر بازی‌های نماینده فوتبال قم با برد همراه نبوده اما تیم امید صبا همچنان جایگاه نخست جدول رده‌بندی را به خود اختصاص داده است.

تیم فوتبال امید صبای قم در ششمین مسابقه خود از فصل جاری رقابت‌ مدعیان قهرمانی لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور عصر بیست و ششمین روز آذر ماه برابر صنعت‌نفت آبادان صف‌آرایی کرد و امید زیادی به کسب پنجمین برد این فصل داشت اما این اتفاق رخ نداد و بازی با تساوی به پایان رسید و نخستین تساوی این تیم در فصل جاری لیگ برتر رقم خورد.

با توجه به نتایج موفق صبای قم در چهار هفته از 6 هفته قبل مسابقات لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور، نماینده قم روز شنبه چهارم دی‌ماه در دیداری بسیار مهم و تعیین کننده به دنبال پنجمین برد این فصل برابر تیم امید فولاد خوزستان قرار می‌گیرد تا موقعیت خود را در صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر حفظ کند.

صبای قم که شروع بسیار خوبی در فصل جاری لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور داشته و تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان اصفهان و مس کرمان را در خانه آنها شکست داده و در قم نیز تیم‌های نفت اهواز و هفت ستاره ارومیه را شکست داده بود، در هفته پنجم به خونه به خونه بابل باخت و در هفته ششم با تیم امید صنعت‌نفت آبادان در شهر قم به تساوی رسید و بلافاصله با پیگیری تمرینات خود برای دیدار روز شنبه چهارم دی ماه در میهمانی تیم فوتبال فولاد خوزستان آماده می‌شود.

در جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌‌های کشور تا پایان هفته ششم شاگردان رضا گلباشی در تیم فوتبال امید صبای قم با کسب چهار پیروزی، یک تساوی، یک باخت، 9 گل زده، پنج گل خورده، تفاضل گل مثبت چهار و 13 امتیاز در صدر ایستاده‌اند.

تیم تراکتورسازی تبریز به یک قدمی صبای قم رسیده و با 12 امتیاز در مکان دوم جای دارد، تیم ملوان بندر انزلی به همراه فولاد خوزستان و خونه به خونه بابل همگی به عنوان سه تیم 10 امتیاز در رده‌های سوم تا پنجم هستند و دو تیم هشت امتیازی نفت اهواز و ذوب‌آهن اصفهان رده‌های ششم و هفتم را در اختیار دارند.

تیم 6 امتیازی مس کرمان در مکان هشتم جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌‌های کشور جای دارد، تیم پنج امتیاز هفت ستاره ارومیه در رده نهم است، تیم‌های چهار امتیازی مس رفسنجان و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان در رده‌های دهم و یازدهم هستند و صنعت‌نفت آبادان با سه امتیاز در رده دوازدهم ایستاده است.

بهترین خط حمله رقابت‌ها با 10 گل زده در اختیار تیم خونه به خونه بابل است در حالی که صبای قم با 9 گل زده دومین خط حمله برتر لیگ را در اختیار دارد، ضمن اینکه بدترین خط حمله با سه گل زده در اختیار تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان قرار دارد.

منبع: فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com