کد خبر ۳۴۸۸۰ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۳۲

استاندار قم خواستار استفاده از ظرفیت مردم در توسعه فضاهای فرهنگی شد

استاندار قم در جلسه شورای ائمه جمعه بخش های استان قم بر ضرورت استفاده از ظرفیت مردم و خیرین در توسعه فضاهای فرهنگی به ویژه مسجدها تاکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا) به نقل از روابط عمومی استانداری قم، سید مهدی صادقی استاندار قم در جلسه شورای ائمه جمعه بخش های استان قم، با ابراز امیدواری از گشایش در فضای پسابرجام در کشور اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم به توفیقات بیشتری در حل مشکلات اقتصادی و فرهنگی جامعه دست یابیم.


وی با بیان کثرت و حجم بالای کارهای اولویت دار درقم اضافه کرد: با توجه به وضعیت دولت و کاهش تخصیص بودجه ها سرعت اجرای طرح ها در استان کم شده است.


وی بر ضرورت تامین هزینه های مقاوم سازی مسجدها و فضاهای آموزشی در بخش های مختلف استان قم اشاره و تصریح کرد: در کنار همکاری دستگاه ها استفاده از ظرفیت خیرین و بخش خصوصی نقش مهمی در توسعه فضاهای فرهنگی دارد.


استاندار قم همچنین، با تبریک 37 امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ادامه داد: نباید تعهدات خود با ملت شریف و شهید پرور ایران را از یاد ببریم و در ازای خلوص نیت و استقامت این عزیزان هر آنچه در توان داریم برای بهبود معیشت آنها فراهم کنیم.


وی حضور حداکثری در انتخابات را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: کاندیداها و طرفداران آنها باید رعایت اخلاق و رقابت سالم را در دستور کار قرار دهند و از هر گونه تخریب و رفتار انتخاباتی نامناسب دوری کنند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com