کد خبر ۳۴۹۵۸ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۲۱
استاندار قم:

بیش از 768 هزار نفر واجد شرایط دادن رأی درقم هستند

استاندار قم گفت: در استان قم 768 هزار و 730 نفر واجد شرایط رأی دادن در انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا)، سید مهدی صادقی سه شنبه شب درنشست صمیمی با دبیران و اعضای گروهها و احزاب سیاسی قم افزود: واجدان شرایط رأی باید از میان 82 کاندیدای مجلس شورای اسلامی،سه کاندیدای اصلح را در قم انتخاب کنند.


وی با بیان اینکه مردم باید با مشورت و دقت نظر کاندیدای مورد نظر خود را انتخاب کرده و حضوری پرشور و حماسی در انتخابات هفتم اسفندماه داشته باشند، گفت: گروهها و احزاب سیاسی در این مقطع حساس تاریخی، زمینه را برای برگزاری انتخابات پرشور و سالم فراهم بیاورند.


استاندار قم حضور چشمگیر مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه را نشانی از اتحاد و همدلی مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: مشارکت گسترده مردم در انتخابات پشتوانه ای مهم برای عزت و اقتدار کشور و چاشنی قدرتمندی دیپلماسی در سطح منطقه و بین الملل است.

وی بر ضرورت تشکیل جلسات مستمر با حضور اعضا و نمایندگان احزاب و تشکل های سیاسی برای رسیدن به همدلی و هماهنگی هرچه بیشتر تاکید کرد و گفت: با تجمیع احزاب و گروههای سیاسی کوچکتر، می توان احزاب قدرتمندتر و موثرتری تشکیل داد.

 

منبع: ايرنا

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com