کد خبر ۳۴۸۹۶ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۱
با حضور حداد عادل

ساختمان جدید مرکز مشاوره زندگی به رنگ خدا افتتاح شد

با حضور غلامعلی حداد عادل ساختمان جدید مرکز مشاوره زندگی به رنگ خدا به عنوان مرکز مشاوره تخصصی ازدواج و خانواده با رویکرد اسلامی در کشور افتتاح شد. این مرکز نسبت به برگزاری کارگاه‌های تخصصی با موضوع ازدواج و خانواده اقدام می‌کند.

علیرضا امیدواریان مدیر مرکز مشاوره زندگی به رنگ خدا اظهار کرد: مرکز مشاوره زندگی به رنگ خدا نخستین مرکز مشاوره تخصصی ازدواج و خانواده بوده که خدمات خود را به اقشار مذهبی و عموم مردم به صورت ویژه ارائه می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه این مرکز همچنین نسبت به برگزاری کارگاه‌های تخصصی با موضوع ازدواج و خانواده اقدام می‌کند، بیان کرد: زوج‌های جوان برای دریافت تسهیلات ازدواج باید الزاما در کارگاه‌هایی با عنوان زندگی پایدار شرکت کنند که متولی برگزاری این کارگاه‌ها مرکز مشاوره زندگی به رنگ خدا است.

مدیر مرکز مشاوره زندگی به رنگ خدا خاطرنشان کرد: در این مرکز از مشاورانی بهره‌ می‌گیریم که دارای تحصیلات حوزوی در سطح عالی بوده و همچنین دارای دکترای روانشناسی هستند.

وی خاطرنشان کرد: در هیئت‌مدیره مرکز بسیاری از متخصصان و مسئولان برندهای خوب دنیا حضور داشته و در کارگاه‌ها و همایش‌های تخصصی این مرکز شرکت می‌کنند.

امیدواریان بیان کرد: زندگی به رنگ خدا یک مرکز مشاوره تخصصی است که قرار است در آینده با عنوان مرکز ملی مهارت‌های زندگی به طور شبکه در کشور با نماد اسلامی کار کند.

وی با اشاره به افتتاح ساختمان جدید این مرکز خاطرنشان کرد: ساختمان جدید این مرکز با حضور دکتر غلامعلی حداد عادل به بهره‌برداری رسید و در ساختمان جدید ظرفیت‌های بیشتری برای ارائه خدمت به مراجعه کنندگان وجود دارد.


مدیر مرکز مشاوره زندگی به رنگ خدا بیان کرد: یکی از نکاتی که از سوی دکتر حداد عادل مورد تاکید قرار گرفت این بود در این مرکز بسیاری از اتفاقاتی که برای مردم و مسئولان شعار است به صورت عملی به منصه ظهور و بروز رسیده است.

وی با اشاره به حضور زوج‌های جشن ازدواج آسان در برنامه خندوانه که همزمان با سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه (س) برگزار شد بیان کرد: دکتر حداد عادل نیز که در این برنامه حضور داشت قول داد به هر کدام از زوج‌ها از قرآن‌هایی که ترجمه کرده است اهدا کند که در حاشیه مراسم افتتاح ساختمان جدید این قرآن‌ها نیز به برخی از زوج‌ها اهدا شد.

 

منبع: خبرقم

 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com