کد خبر ۳۴۷۵۷ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۲۰

منطق ایرانی با وحدت و یکپارچگی مردم بر اسلام ستیزی دشمنان چیره گشت / مردم قم حضوري پرشور و حماسي در راهپيمايي 22 بهمن خواهند داشت

استاندار قم در جمع اهالی پردیسان با بيان اين كه منطق ايراني در مذاكرات با وحدت و یکپارچگی مردم و مسئولین و با هدايت هاي داهیانه مقام معظم رهبری بر اسلام ستيزي دشمنان چيره گشت گفت: مردم قم حضوري پرشور و حماسي در راهپيمايي يوم الله 22 بهمن خواهند داشت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا) به نقل از روابط عمومی استانداری قم، سید مهدی صادقی استاندار قم در مراسم جشن بزرگ انقلاب كه به مناسبت دهه فجر و در مسجد فاطمه الزهرا (س) پردیسان برگزار شد طي سخناني با گراميداشت ياد و خاطره امام راحل و شهداء، به تبيين دستاوردهاي انقلاب اسلامي پرداخت.


وي با تاكيد بر اهميت پاسداشت يوم الله 22 بهمن و روزهای به یاد ماندنی فجر 57 اضافه کرد: حضور گسترده و پرشور مردم قم در راهپیمایی 22 بهمن برگ زرین دیگری بر تداوم حضور مردم قم در عرصه های همراهي انقلاب و دفاع از آرمان های امام و مقام معظم رهبری خواهد بود.


استاندار قم با اشاره به درپيش بودن انتخابات هفتم اسفند، لزوم شرکت آگاهانه آحاد مردم در اين انتخابات را مورد توجه قرار داد وادامه داد: انتخاب کاندیدای اصلح و حضور افراد شایسته برای رقم زدن آینده این کشور از جمله وظایف مردم است و مسئولین نیز با دقت از آرای مردم و حقوق کاندیداها صیانت می کنند.


صادقی با تاكيد بر عزم جدي دولت براي رونق توسعه و شكوفايي قم، مجموعه اجرایی استان را تیمی قوی و همدل دانست و اضافه کرد:با همکاری و همدلی بین دستگاهها و نیز کمک مردم شریف قم می توانیم مشکلات را یکی پس از دیگری از سر راه برداریم و با گشایشهایی که در آینده برای کشور رقم خواهد خورد زمینه های توسعه بیشتر را فراهم کنیم.


وی با تقدیر از تلاش دستگاه هاي استان براي خدمات رساني به مردم، بر ضرورت تلاش جدي مديران براي گره گشايي بيشتر از مشكلات مردم تاكيد كرد و افزود: خدمت به مردم افتخار ماست و اگرچه امکانات در خور مردم فراهم نیست اما تلاش و همیت همه مسئولین برای برطرف کردن نیازهای مردم است.


استاندار از افتتاح و بهره برداری از 76 طرح مهم در این ایام در استان قم خبر داد و افزود: اين پروژه ها از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری و نیز سفر اسفند ماه سال گذشته ریاست جمهوری بوده است.


درپایان این مراسم با اهداي لوح تقديري از طرف اهالی شهرک پردیسان ، از استاندار قم و شهردار منطقه 8 قدردانی به عمل آمد.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com