کد خبر ۳۲۴۸۳ انتشار : ۳ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۳۸

درخواست بزرگان و معتمدین تفرش از رییس شورای شهر قم برای کاندیداتوری در انتخابات مجلس

جمع کثیری از خانواده شهدا، ايثارگران، جانبازان و بزرگان و معتمدین شهر تفرش با حضور در دفتر کار ولی الله بیاتی رییس شورای شهر قم از ایشان برای حضور در دهمین انتخابات مجلس شورای شهر از حوزه تفرش، آشتیان و فراهان دعوت نمودند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، جمع کثیری از خانواده شهدا،  ايثارگران، جانبازان و بزرگان و معتمدین شهر تفرش با حضور در دفتر کار ولی الله بیاتی رییس شورای شهر قم از ایشان برای حضور در دهمین انتخابات مجلس شورای شهر از حوزه تفرش،  آشتیان و فراهان دعوت نمودند.
در ادامه حاج محمد قنبری از جانبازان دفاع مقدس و از معتمدین شهر تفرش در سخنانی ضمن بیان توانمندی ها و استعداد های مدیریتی و تلاش آقای بیاتی به روحیه جهادی و ایثارگری ایشان در خدمت به مردم اشاره نمودند.
این جانباز دفاع مقدس به نمایندگی از جمع حاضر با دعوت از ولی الله بیاتی برای کاندیداتوری در انتخابات مجلس از حوزه انتخابیه تفرش اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی وظیفه سنگین قانون گذاری و نظارت بر نظام اجرایی و قضایی کشور را دارد که می طلبد نمایندگانی شایسته به مجلس راه پیدا کنند
همچنین حاج ابوالفضل شمس از آزادگان و ايثارگران تفرش و احمد جعفری از بزرگان شهر تفرش در سخنانی دیگر از طرف جمع کثیری از مردم این شهر از رییس شورای شهر قم درخواست پذیرش دعوت مردم تفرش نمودند.
حاج احمد جعفری اظهار داشت: امام خمینی فرمودند که کسی را انتخاب کنید و در نظام پست بگیرد که درد پا برهنه ها را چشیده باشد و ما بعد از بررسی ها شایسته تر از حضرتعالی پیدا نکردیم.
وی افزود: ما شخصی را در مجلس می خواهیم که در مجلس مدرس نام بدرخشد و به انقلاب و رهبری وفادار باشد و به همین منظور به شما رسیدیم.
یکی دیگر از بزرگان تفرش بیان داشت: ولی الله بیاتی را انتخاب کردیم نه به خاطر اینکه همشهری ماست بلکه ایشان را با ملاک های انتخاب اصلح مقایسه کردیم و ایشان را بهترین گزینه یافتیم.
در پایان این جلسه ولی الله بیاتی ضمن تشکر از بزرگان و معتمدین حاضر تفرشی در این جلسه بیان داشت به عنوان سرباز انقلاب بنده سعی نموده ام در عرصه های مختلف فقط به تکلیف خود عمل کنم و بنده از خانواده های شهدا و ايثارگرانی که تشريف آوردند تشکر می کنم.
ایشان هدف اصلی خود و جمع حاضر را ایجاد وحدت در بین نیروهای انقلابی و متدین دانست و از همه بزرگان درخواست نمود که در راستای افزایش همدلی مردم متدین شهر قدم بردارند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com