کد خبر ۳۵۰۰۱ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۳
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی:

برخی با پول‌های بادآورده به دنبال جذب رأی مردم هستند /مجلس جای کسانی است که مشکلات مردم را درک کرده باشند

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه برخی با پول‌های بادآورده به دنبال جذب رأی مردم هستند، گفت: مجلس جای کسانی است که مشکلات مردم را درک کرده باشد و به فکر منافع آن‌ها باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا)، احمد امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در جمع نماز گزان مسجد صاحب‌الزمان قم، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای 8 سال دفاع مقدس و همچنین شهدای مدافع حرم اظهار داشت: این روزها رزمندگان در سوریه در مقابل داعشی ها از امنیت ایران و حرم اهل‌بیت پیامبر دفاع می‌کنند.

وی افزود: همه می‌دانیم که آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها این گروه داعش را راه‌اندازی کردند برای ضربه زدن به کشور ایران و تمام برنامه‌ریزی‌های آن‌ها نیز در همین جهت بود.

نماینده مردم قم در مجلس بابیان اینکه نکته که باید قدردان امنیت موجود در ایران است باشیم، عنوان کرد: ما آمریکایی‌ها را در خلیج‌فارس تحقیر کردیم و سربازان آن‌ها با گریه التماس می‌کردند که آن‌ها را رها کنند.

وی همچنین راهپیمایی حماسی 22 بهمن را موردتوجه قرارداد و گفت: مردم در این روزآمدند و بار دیگر از انقلاب اسلامی دفاع کردند و با رهبر خود نیز میثاق دوباره‌ای بستند.

امیرآبادی حضور مردم در دو انتخابات پیش رو را بسیار پراهمیت دانست و ادامه داد:7 اسفندماه دوباره مردم پای صندوق رأی خواهند آمد با رأی خود ثابت خواهند کرد که پیرو راه امام و شهدا و رهبری هستند.

وی افزود: باید به نماینده‌ای رأی دهیم که با شجاعت تمام در مقابل مستکبرین بایستد و از حق مردم کشور خود دفاع کند و از هیچ‌چیزی ترسی نداشته باشد.

نماینده مردم قم در مجلس تصریح کرد: برخی با پول‌های بادآورده دنبال دادن شام و دهان شیرینی هستند تا بتوانند رأی مردم را جذب کنند کسانی که با این روش به دنبال دریافت رأی مردم هستند باید بدانند که در مجلس از حقوق مردم می‌گذرند و به دنبال درآمد خود می‌روند.

وی بابیان اینکه مجلس جای کسانی است که مشکلات مردم را درک کرده باشد و به فکر منافع مردم باشد، افزود: مجلس محل مبارزه با مفاسد اقتصادی و دفاع از آرمان‌های امام و دفاع از خون شهدا است، کسی که با پول وارد می‌شود چگونه می‌خواهد با فساد مبارزه کند.

امیرآبادی افزود: مردم در قبال رأی‌هایی که می‌دهند مسئول هستند، برخی ملاک‌ها برای نمایندگان خوب است اما کافی نیست مردم باید به صورت شفاف به کاندیدای موردنظر خودرأی بدهند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر مشکل اساسی مردم اقتصاد و معیشت، بیکاری و برخی مشکلات اجتماعی است، همهٔ ما باید تلاش کنیم تا مشکلات اساسی کشور را رد کنیم.

نماینده مردم قم در مجلس ادامه داد: نماینده‌ای که به فکر بستن بار خود باشد بار مردم در زمین می‌ماند و به مقصد نمی‌رسد.

وی افزود: اگر مسئولان می‌خواهند مردم به حرف‌های آن‌ها گوش دهند باید مانند همین مردم زندگی کنند، نباید نمایندگان ملت از رانت‌خواری استفاده کنند باید مانند همین مردم باشند.

امیرآبادی تأکید کرد: تا برخی می‌گویند هزینه‌های کشور را باید پایین نگه‌داریم دست می‌گذارند روی یارانه‌های مردم، درحالی‌که باید مناطق آزاد تجاری را ببیند، برخی افراد در این مناطق پادشاهی می‌کنند.

وی با اشاره به برخی از مشکلات مردم اضافه کرد: در مناطق نیروگاه و شاه ابراهیم یکی از معضلات مهم فاضلاب بود، تمام توان خود را بر این موضوع گذاشته‌ایم و تلاش گذاشته‌ایم تا سال 96 همهٔ این‌ها را انجام دهیم.

نماینده مردم قم در مجلس در ادامه به برخی دیگر از مشکلات مهم شهر اشاره کرد و ابراز داشت: در حال پیگیری هستیم تا بیمارستان نیروگاه هر چه سریع‌تر به بهره‌برداری برسد و همچنین بیمارستان الزهرا نیز به یک بیمارستان بزرگ‌تر تبدیل شود تا مشکلات درمانی مناطق محروم استان مرتفع شود.

 

منبع: قم فردا

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com