کد خبر ۳۵۰۲۶ انتشار : ۱ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۶

استاندار قم: تبلیغات نامزدهای انتخابات در چارچوب اخلاق و قانون باشد

استاندار قم با اشاره به آغاز تبلیغات نامزدهای انتخاباتی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: تبلیغات نامزدهای انتخابات در چارچوب اخلاق و قانون مداری باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا)، سید مهدی صادقی عصر پنجشنبه در جلسه ای با اعضای هیات های اجرایی، مسئولان ستادهای انتخاباتی و نامزدهای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، افزود: عدم رعایت اخلاق و تخریب نامزدهای دیگر، خط قرمز در تبلیغات نامزدهاست که به طور قطع بررسی و رسیدگی می شود.


وی تاکید کرد کرد: اخلاق انتخاباتی باید در تمام مراحل تبلیغات کاندیداها و رفتارهایشان حاکم باشد تا شاهد جوی آرام و مناسب تا اتمام مراحل انتخابات باشیم.


وی با تاکید بر حضور باشکوه مردم در انتخابات، ابراز امیدواری کرد: هفتم اسفندماه شاهد حضور باشکوه دیگری از مردم در عرصه انتخابات باشیم که در تاریخ انقلاب اسلامی و مقطع کنونی رقم می خورد.


صادقی افزود: به طور قطع حاصل اقدام ها و برنامه ریزی دست اندرکاران امر انتخابات و نامزدها، نتیجه ای می شود که رضایت همه مسئولان و مردم کشور را در پی دارد.


جلسه استاندار قم با اعضای هیات های اجرایی، مسئولان ستادهای انتخاباتی و نامزدهای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، در تالار معصومیه فرمانداری قم برگزار شد.


مصطفی برزگر گنجی دادستان عمومی و انقلاب قم، حجت الاسلام حمزه خلیلی رئیس کل دادگستری قم، رضا سیار فرماندار قم، نصرت الله لطفی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم و احد جمالی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری قم از جمله مسئولان حاضر در این جلسه بودند که به سوالات نامزدهای انتخابات نیز پاسخ گفتند.


پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی هفتم اسفندماه امسال برگزار می شود.


تبلیغات نامزدهای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، از 29 بهمن ماه آغاز شد و تا روز ششم اسفندماه ادامه دارد.

 

منبع: ايرنا

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com