کد خبر ۳۵۲۰۳ انتشار : ۶ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۱۳
حجت‌الاسلام ذوالنور:

کار به جایی رسیده است که انگلیس برای خبرگان می‌خواهد تعیین تکلیف کند / عدوها سبب خیر شده‌اند

کاندیدای نمایندگی مجلس شورای اسلامی گفت: کار به جایی رسیده است که انگلیس برای انتخابات ما تعیین تکلیف می‌کند، البته باید گلو پاره می‌کردیم که برخی‌ها بفهمند نفوذ و دخالت بیگانه به چه معناست ولی عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا)، حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور که چهاشنبه‌شب در جمع مردم منطقه پردیسان و در جوار مزار شهدای گمنام این منطقه سخن می‌گفت اظهار کرد: در انتخابات خبرگان رهبری شاهد هستیم که انگلیس برای رای دادن تعیین تکلیف می‌کند؛ آنها امید بسته بودند که با هجمه به خبرگان به اهداف خود برسند ولی نتوانستند به موفقیت برسند.

وی بیان کرد: شخصیت‌هایی نظیر آیت‌الله جنتی، آیت‌الله مصباح‌یزدی و آیت‌الله محمد یزدی مانند کوه استوار هستند.

کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: پروژه خبرگان جوان از قبل طراحی شده بود که برخی‌ها آن را کلید زدند چرا که می‌دانند کسانی که دارای شخصیت استوار هستند مورد تاثیر طوفان‌های سیاسی قرار نمی‌گیرند.

وی اظهار کرد: آنها دیگر راهی ندارند که امروز شاهد هستیم که عملی وارد شده‌اند، باید گلو پاره می‌کردیم که برخی‌ها بفهمند نفوذ و دخالت بیگانه به چه معناست و در پازل بیگانه حرکت کردن برخی از شخصیت‌ها چیست و تفهیم این مسائل سخت بود ولی عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد.

ذوالنور با اشاره به برخی از اقدامات خلاف صورت گرفته در تبلیغات انتخاباتی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: برخی از کاندیداها در منطقه‌ای 20 تا 30 ستاد زده‌اند و کسانی که رانت دارند بنرهای متعدد با پول‌های خاص نصب کرده‌اند.

وی با بیان اینکه تشکل‌های اصولگرایی استان که از جریان‌های ریشه‌دار هستند که لیستی را بعد از لیست جامعه مدرسین تهیه کردند، افزود: وقتی که لیست جامعه مدرسین صادر شد برخی از این عزیزان محضر‌ آیت‌الله یزدی رفته و کسب تکلیف کردند و ایشان فرمودند که وقتی به تشخیص رسیدید اعلام کنید.

این کارشناس مسائل سیاسی گفت: برای تخریب این لیست اصولگرایان، لیست‌های جعلی صادر می‌کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مسئله برجام اظهار کرد: در برجام باید به این نکته توجه کنیم که چه هزینه‌ای برای به دست آوردن برجام داشته‌ایم و برخی فکر نکنند که فتح‌الفتوحی نشده است.

ذوالنور با اشاره به برخی از سخنان مبنی بر اینکه قرار نیست با برجام تحول اقتصادی اتفاق بیفتد، خاطرنشان کرد: اگر قرار نیست اتفاق بیفتد چگونه بود که قبل از تصویب برجام این همه فضاسازی صورت گرفت که افکار عمومی با آن همراه شود.

 

منبع: فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com