کد خبر ۳۵۰۳۱ انتشار : ۱ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۸

علی دایی: اشتباهات فردی کمر صبا را شکسته است

سرمربی تیم فوتبال صبای قم با بیان اینکه تلاش یک تیم را یک کارت قرمز اشتباه و بی‌مورد هم تحت تأثیر قرار داد. اظهار داشت: اشتباهات فردی کمر صبا را شکسته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا)، علی دایی شامگاه جمعه پس از دیدار صبای قم و در نشست خبری پس از پایان دیدار تیم‌های صبای قم و استقلال خوزستان که با نتیجه یک بر یک در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار شد، اظهار داشت: بازی سنگینی برای هر دو تیم بود و ما آمده بودیم که این بازی را ببریم و در نیمه نخست نیز تیم بر‌تر میدان بودیم اما در گلزنی ناموفق بودیم.

وی افزود: گلی که دریافت کردیم روی یک اشتباه فردی بود و اشتباهات فردی کمر تیم صبای قم را شکسته است.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: ما امروز نه تنها کمکی از سوی بازیکنانمان به اندازه کافی ندیدیم بلکه تلاش یک تیم را یک کارت قرمز اشتباه و بی‌مورد هم تحت تأثیر قرار داد.

دایی بیان داشت: می‌توانستیم در بازی امروز برنده میدان باشیم و تلاش زیادی هم انجام دادیم اما این تلاش‌ها برای پیروزی کافی نبود.

وی عنوان کرد: جلال علی‌محمدی یکی از نفرات موثر ما و بهترین گلزن تیم ما بود که وی را تا پایان سال از دست داده‌ایم و متأسفانه دیگر نمی‌توانیم به فکر جذب مهاجمی باشیم و باید برای فصل آینده برای جذب مهاجم اقدام کنیم.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم تصریح کرد: داور اگر اتفاقاتی که در محوطه جریمه حریف رخ داد در محوطه جریمه صبا اتفاق می‌افتاد برخورد دیگری می‌کرد و در یک صحنه پنالتی ما را نادیده گرفت و‌‌ همان پنالتی می‌توانست سرنوشت بازی را عوض کند.

 

منبع: مهرنيوز

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com