کد خبر ۳۸۴۵۰ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۲۹
مصافی تدارکاتی در تعطیلات 23 روزه لیگ برتر

پیروزی 4 گله صبای قم برابر مقاومت تهران/ آمادگی شاگردان مرفاوی برای رویارویی با فولاد

تیم فوتبال صبای قم در تنها دیدار تدارکاتی خود در تعطیلات رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور مقابل مقاومت تهران به تساوی رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،شانزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور پس از برگزاری دیدارهای هفته هفتم خود با تعطیلی سه هفته‌ای مواجه شد و تیم‌های لیگ برتری برای دور نماندن از شرایط مسابقه برنامه‌های مختلفی را در دستور کار خود قرار دادند.

دلیل این تعطیلی حضور تیم ملی فوتبال کشورمان در اردوی آماده‌سازی برای رویارویی با تیم‌های ملی فوتبال ازبکستان و کره‌جنوبی در آخرین انتخابی جام جهانی 2018 روسیه در منطقه آسیا است و تیم‌های لیگ برتری تا بیست و دوم مهر ماه در تعطیلات هستند.

تیم‌ها که به دلیل این تعطیلی درگیر هیچ رقابتی نبودند، بعد از بازی هفته هفتم که روز سی‌ویکم مهر ماه برگزار شد به بازیکنان خود چند روز استراحت دادند و بعد از آن تمرین و بازی تدارکاتی انجام دادند و برخی تیم‌ها نیز به دلیل درگیر بودن در جام حذفی فوتبال، تمرینات خود را به صورت متوالی ادامه دادند.

تیم فوتبال صبای قم یکی از آن تیم‌هایی است که به جز لیگ برتر درگیر رقابت‌های جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور است و به همین خاطر بازیکنان این تیم با صلاحدید کادر فنی مدت کوتاهی استراحت کردند و بعد از آن تا کنون تمرین می‌کنند تا با قدرت بیشتری در 23 هفته باقی مانده از لیگ برتر به میدان بروند.

شاگردان عبدالصمد مرفاوی در نوبت‌های صبح بدن‌سازی و در تمرینات عصر کارهای تاکتیکی انجام داده‌اند تا خود را از تمام جوانب برای بازی‌های آتی از شانزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج‌فارس آماده کرده و موقعیت خود را در جدول بهتر کنند.

صبایی‌ها با توجه به اینکه از بازی هفته هفتم با تیم فوتبال سایپا تهران با دست پر و سه امتیاز خارج شدند تا نخستین برد خود در شانزدهمین دوره لیگ برتر را جشن بگیرند، با روحیه‌ای بسیار خوب در نخستین مسابقه خود از سی‌ویکمین دوره جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور نیز به میدان رفتند.

صبا در جام حذفی فوتبال توانست تیم فوتبال سفیر آبیک‌ قزوین را در ورزشگاه خانگی این تیم با نتیجه دو بر صفر و در روزی که اکثرا از بازیکنان ذخیره و جوان‌تر خود در کنار چند با تجربه نظیر غلامرضا عنایتی استفاده می‌کرد، با گل‌های عنایتی شکست بدهد و به مرحله بعد جام حذفی برود.

تمرینات صبای قم بعد از بازی حذفی با نماینده قزوین در زمین چمن مجموعه ورزشی هما ادامه پیدا کرد تا اینکه شاگردان عبدالصمد مرفاوی در تنها دیدار تدارکاتی خود در تهران به مصاف تیم فوتبال مقاومت تهران رفتند و آمادگی خود را برای بازی هفته هشتم لیگ برتر برابر فولاد سنجیدند.

مسابقه صبای قم و مقاومت تهران در چارچوب یک دیدار تدارکاتی به میزبانی شاگردان یعقوب حاصلی در تیم مقاومت برگزار شد و طی آن دو تیم در طول 90 دقیقه رقابت بازی جذابی را به نمایش گذاشتند تا اینکه صبا با نتیجه جالب توجه چهار بر یک حریف خود را شکست داد.

در این دیار مجید علی‌یاری، آرش باله‌مقدسی، کیوان امرایی و غلامرضا عنایتی در دقایق 3، 20، 60 و 65 زننده گل‌های برتری تیم صبای قم بودند، ضمن اینکه تیم مقاومت تهران که از تیم‌های حاضر در لیگ آزادگان است در دقیقه 75 روی یک ضربه ایستگاهی دروازه صبا را گشود و بازی چهار بر یک به نفع صبا تمام شد.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com