کد خبر ۳۵۰۴۸ انتشار : ۲ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۵۰

جاده سلامت در دو بوستان لاله و علوی قم راه اندازی می شود

مدیرعامل سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم از راه اندازی جاده سلامت در دو بوستان لاله و علوی شهر قم خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا)، سید رسول موسوی نژادیان عصر شنبه در جلسه شورای ورزش همگانی استان قم افزود: مسیرهایی در این دو بوستان مشخص شده است تا خانواده هایی که برای ورزش صبحگاهی حضور دارند، در این جاده ها به پیاده روی بپردازند.


وی خاطرنشان کرد: در جاده سلامت ارایه رایگان خدمات و مشاوره های پزشکی نیز با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی پیش بینی شده است تا کسانی که در این جاده پیاده روی می کنند از خدماتی همچون تست وزن و تست قند خون بهره مند شوند.


مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم همچنین بر ضرورت توجه هرچه بیشتر به ورزش بانوان تاکید کرد و گفت: به دنبال راه اندازی بوستان های ویژه بانوان در هر منطقه از شهر قم هستیم که تعدادی از آنها نیز راه اندازی شده است.


وی با بیان اینکه بوستان های نرگس و ارغوان به لحاظ امکانات دارای کمبودهایی است که تا حدودی مرتفع شده است، تصریح کرد: تا کنون تمهیدات راه اندازی 20 فضای ورزشی ویژه ورزش صبحگاهی بانوان در قم انجام شده است و مراکز دیگری نیز در بوستان های سطح شهر راه اندازی می شود.


شورای ورزش همگانی استان قم با حضور سید مهدی صادقی استاندار قم و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی در سالن امام جواد(ع) استانداری قم برگزار شد.

 

منبع: ايرنا

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com