کد خبر ۳۵۰۵۳ انتشار : ۲ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۱۴
در لیگ بر‌تر فوتبال امیدهای کشور؛

تیم امید صبای قم به دیدار صنعت نفت آبادان می‌رود

سرپرست تیم فوتبال امید صبای قم گفت: این تیم در هفته نوزدهم لیگ بر‌تر فوتبال امیدهای کشور امروز در قم به دیدار تیم صنعت نفت آبادان می‌رود. اين مسابقه در ورزشگاه شهيد حيدريان قم برگزار مي شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا)، وحید نایینی اظهار داشت: هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ بر‌تر فوتبال امید باشگاه‌های کشور عصر یکشنبه برگزار می‌شود و در یکی از بازی‌ها تیم امید صبای قم پذیرای تیم صنعت نفت آبادان است.

وی افزود: این مسابقه عصر امروز در ورزشگاه شهید حیدریان قم برگزار می‌شود و تیم امید صبای قم که در دیدارهای اخیر خود عملکرد بسیار خوبی داشته به دنبال تداوم موفقیت‌های اخیر خود است.

سرپرست تیم فوتبال امید صبای قم گفت: شاگردان حسین گنجیان در بازی قبلی خود در این مسابقات در انزلی برابر تیم ملوان این شهر با نتیجه ۳ بر ۲ به پیروزی رسیدند و توانستند ۳ امتیاز ارزشمند را از آن خود کنند.

نایینی بیان داشت: صبا در حال حاضر در جدول در شرایط خوبی است و امیدواریم بتوانیم در بازی‌های باقی مانده برای حضور در رده سوم جدول تلاش کنیم و از این رو پیروزی بر نفت آبادان برای صبا از اهمیت خاصی برخوردار است.

وی عنوان کرد: تیم امید صبای قم با ۲۴ امتیاز در رده ششم جدول ۱۲ تیمی لیگ بر‌تر امید قرار گرفته است و با تیم ملوان انزلی که تیم سوم جدول است ۴ امتیاز فاصله دارد.

سرپرست امید صبا تصریح کرد: مسابقات لیگ بر‌تر امید با حضور ۱۲ تیم برگزار می‌شود که تیم‌ها به صورت رفت و برگشت با هم مسابقه می‌دهند و در ‌‌‌نهایت پس از تعیین قهرمان در هفته بیست و دوم، دو تیم انتهای جدول نیز راهی لیگ دسته اول می‌شوند.

منبع: مهرنيوز

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com