کد خبر ۳۵۳۷۸ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۵۸
در لیگ بر‌تر فوتبال امیدهای کشور

تیم‌های صبای قم و نفت اهواز به تساوی رضایت دادند

تیم‌های فوتبال امید صبای قم و نفت اهواز در هفته بیست و یکم لیگ بر‌تر فوتبال امیدهای کشور در قم به تساوی رضایت دادند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا)، پرونده هفته بیست و یکم لیگ بر‌تر فوتبال امیدهای کشور بسته و تکلیف تیم قهرمان و تا حدودی 2 تیم سقوط کننده مشخص شد.

در یکی از بازی‌های برگزار شده از هفته بیست و یکم تیم‌های صبای قم و نفت اهواز در قم با هم روبه‌رو شدند که این بازی با تساوی همراه بود.

در این مسابقه که در ورزشگاه شهید حیدریان قم برگزار شد دو تیم به تساوی یک بر یک بسنده کردند و این نتیجه سبب شد دغدغه‌های دو تیم بابت احتمال سقوط از بین برود و هم صبا و هم نفت در لیگ ماندنی شوند.

صبا در این بازی توسط وحید حسین‌پور به گل رسید اما در ‌‌‌نهایت نتوانست برنده این مسابقه خانگی باشد با این حال آن‌ها به هدف اصلی خود که بقا در لیگ بر‌تر با وجود انبوه مشکلات بود دست یافتند.

صبا از 21 بازی خود صاحب 25 امتیاز است و در رده هفتم جدول قرار دارد و این در حالی است که سقوط تیم‌های فجر سپاسی شیراز و ایران جوان بوشهر به دسته اول قطعی شده و در بالای جدول نیز تیم‌های فولاد خوزستان و سپاهان اصفهان قهرمانی و نایب قهرمانی خود را مسجل کرده‌اند.

تیم امید صبای قم فصل گذشته پس از تیم ایران جوان بوشهر به عنوان نایب قهرمان لیگ دسته اول امیدهای کشور، به لیگ بر‌تر صعود کرد اما امسال در لیگ بر‌تر، تیم ایران جوان بوشهر به لیگ دسته اول سقوط کرد و صبا لیگ برتری باقی ماند.

 

منبع: تسنيم

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com