کد خبر ۳۵۰۵۵ انتشار : ۲ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۲۷
مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری قم:

کمیته ارتقاء امنیت اجتماعی در استانداری قم تشکیل شد

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری قم با اشاره به اینکه طلاق با ارزش‌ترین کانون جامعه یعنی خانواده را هدف قرار می‌دهد، گفت:کمیته ارتقاء امنیت اجتماعی در استانداری قم به رصد آسیب‌های اجتماعی می‌پردازد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا)، عطاء‌الدین قاسمی در نخستین نشست تخصصی نقش حوزه علمیه و علما در کاهش سیر طلاق که صبح امروز در سالن جلسات بهزیستی استان قم برگزار شد، با اشاره به اینکه باید در این جلسات از اساتید حوزه‌های علمیه استفاده کرد، اظهار داشت: طلاق باارزش‌ترین کانون جامعه را که همان خانواده است، ‌هدف قرار می‌دهد.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قم با بیان اینکه مهم‌ترین اصل در اخلاق کرامت انسان است، بیان کرد: انسان تا به این اصل نرسد که می‌تواند ارزش‌های خود را شکوفا کند، وقتی به این امور ملتزم شویم که انسان حق آزادی و انتخاب شغل و انتخاب مسکن دارد، در راه شکوفایی استعداد انسان‌ها حرکت کرده ایم.

قاسمی با بیان اینکه کمیته‌ای در استانداری به نام کمیته ارتقا امنیت اجتماعی فعال است، افزود: در استانداری این مباحث سیاسی می‌شود و بهتر است که در بهزیستی و مراکز علمیه مورد‌نظر قرار گیرد.

 

منبع: تسنيم

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com