کد خبر ۳۵۰۸۶ انتشار : ۳ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۱۶
11 اسفند امسال صورت می‌گیرد

ثبت‌نام اعزام مبلغان سازمان اوقاف ویژه ایام فاطمیه

مدیرکل اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه از ثبت‌نام اعزام مبلغان این سازمان ویژه ایام فاطمیه از 11 اسفند امسال خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا)، حجت‌الاسلام احمد شعبانی ضمن تسلیت ایام سوگواری شهادت حضرت زهرا(س) اظهار کرد: اداره اعزام مبلغ در این ایام اقدام به اعزام مبلغ برای تبلیغ، ترویج فرهنگ اسلام و فرهنگ فاطمی به بقاع سراسر کشور می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: طی نامه و فراخوانی به سراسر استان‌ها خواستار اعلام نیازهای خود در زمینه تعداد مبلغان شدیم که بر همین اساس روز سه‌شنبه 11 اسفند ثبت‌نام از مبلغان صورت می‌گیرد و افراد روز پنجشنبه 13 اسفند به مناطق تبلیغی خود اعزام می‌شوند.

مدیرکل اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه از اجرای طرح آرامش بهاری پس از ایام فاطمیه خبر داد و افزود: برپایی خیمه‌های معرفت در امامزادگان و مراکز تبلیغی بر اساس این طرح انجام می‌شود، ثبت‌نام این طرح روز 15 اسفند صورت می‌گیرد و افراد 28 اسفند باید در مراکز تبلیغی حضور داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: برای نخستین بار همه مبلغان برای ثبت‌نام دو طرح آرامش بهاری و ایام فاطمیه نیاز به مراجعه حضوری ندارند، بنابراین می‌توانند با نام کاربری و رمز عبور مشخصات خود را ثبت کنند.

شعبانی عنوان کرد: مبلغان در ایام فاطمیه به مدت هفت روز در اماکن مختلف حضور پیدا می‌کنند و اعزام طرح آرامش بهاری از 28 اسفند امسال تا 14 فروردین سال 94 صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به مطالبی که مبلغان در ایام تبلیغ به آن نیاز دارند، گفت: بحث سبک زندگی فاطمی، الگوگیری از حضرت زهرا(س) برای جامعه اسلامی و دفاع از حریم ولایت، احساس مسئولیت ایشان نسبت به امامت زمان و وظیفه نسبت به اطاعت از امام معصوم خود از جمله مطالب مطرح شده در ایام فاطمیه است.

مدیرکل اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه خاطرنشان کرد: مبلغان به بحث‌های اعتقادی، منبر، کلاس‌های اخلاقی و قرآنی و پرسش و پاسخ می‌پردازند و مبلغان در طرح آرامش بهاری پس از اقامه نماز جماعت خیمه‌هایی را نصب می‌کنند، که از جمله فعالیت‌های آنها پاسخ به شبهات و سئوالات، مشاوره، کارگروه کودک و نوجوان و تعلیم مفاهیم دینی با زبان کودکانه است.

وی عنوان کرد: تعلیم اعتقادات به کودکان و نوجوانان و سخنرانی چند رسانه‌ای در زمینه روش نوین تبلیغی از فعالیت‌های دیگر مبلغان است.

شعبانی یادآور شد: مسابقاتی برای نوجوانان و جوانان و سنین مختلف در طرح آرامش بهاری برگزار می‌شود.

 

منبع: فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com