کد خبر ۳۴۸۹۳ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۴۳
توسط شهرداری قم انجام شد؛

اختصاص ۱۸۰ میلیارد ریال اعتبار برای خرید قیر و بهسازی معابر شهری

مدیرکل نظارت بر امور عمرانی و ساختمانی شهرداری قم گفت: ۱۸۰ میلیارد ریال اعتبار برای خرید قیر و مسائل دیگر در نظر گرفته شده که بتوانیم از طریق آن معابر سطح شهر را بهسازی کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا)، به نقل از شهرداری قم، عباس حلوایی‌زاده با اشاره به واحد نگهداری و تعمیرات اداره کل نظارت بر امور عمرانی و ساختمانی شهرداری قم گفت: یکی از اقدامات در این واحد تهیه شناسنامه فنی تمامی پل‌های موجود در شهر است که برای این کار با پیمانکار مربوطه قرارداد منعقده شده است.

وی گفت: این شناسنامه در راستای بررسی نقاط آسیب دیده پل‌ها در نظر گرفته شده که با تهیه و نصب نرم افزار مخصوصی این نقاط بررسی می‌شود.

مدیرکل نظارت بر امور عمرانی و ساختمانی شهرداری قم گفت: در فاز دوم این پروژه مقام سازی پل‌ها در صورت نیاز را خواهیم داشت که همه این مباحث از طریق نرم افزار جمع آوری خواهد شد.

حلوایی‌زاده گفت: این کار در راستای افزایش عمر مفید پل‌ها و تقاطع غیرهمسطح شهر خواهد بود و می‌تواند در زمینه اقتصادی نیز به ما کمک کند.

وی گفت: در حال حاضر ۴۲ پل در سطح شهر وجود دارد که این نرم افزار مواردی چون نگهداری، بهسازی و یا تعویض پل‌ها را اطلاع خواهد داد.

حلوایی‌زاده در ادامه به فعالیت کارخانه آسفالت شهرداری قم اشاره کرد و گفت: در حال حاضر این کارخانه اقدام به تهیه قیر کرده و تا پایان فصل بهار عمده روکش معابر فرعی و مناطق هشت گانه انجام خواهد شد.

وی افزود: ۱۸۰ میلیارد ریال اعتبار برای خرید قیر و مسائل دیگر در نظر گرفته‌ایم که بتوانیم از طریق آن معابر سطح شهر را بهسازی کنیم.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com