کد خبر ۳۵۲۵۵ انتشار : ۹ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۱
تجلي حضور:

تقدیر شورای هماهنگی اصولگرایان قم از حضور پرشور مردم و اعتماد مجدد به کاندیداهای اصولگرایان

شورای هماهنگی اصولگرایان استان قم با صدور بیانیه‌ای از حضور حماسی مردم قم و اعتماد مجدد به کاندیداهای معرفی شده توسط این شورا تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا)، در بیانیه شورای هماهنگی اصولگرایان استان قم آمده است: با عنایت الهی و حضور پرشور و مقتدرانه شما مردم آگاه و همیشه در صحنه، انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری با شکوه هر چه تمام‌تر برگزار شد و جلوه زیبای دیگری از مردم سالاری دینی را در برابر چشم جهانیان به نمایش گذاشت.

در ادامه این بیانیه آمده است: حضور گسترده همراه با رقابت و توأم با نظم و آرامش حاکم بر فضای انتخابات را بی‌گمان باید دلیل روشنی بر عظمت و اقتدار ملی نظام اسلامی دانست که با لبیک به مقام معظم رهبری در پای صندوق‌های رای شکل گرفت و ثابت کرد که مردم قدرشناس نعمت استقلال و آزادی در جمهوری اسلامی هستند.

در این بیانیه تصریح شده است: شورای هماهنگی اصولگرایان استان قم ضمن تشکر از حضور آگاهانه و پرشور مردم شریف استان قم، از تمام عزیزانی که در مراحل مختلف انتخابات، با این شورا همکاری کرده و نیز همه مسئولان و دست اندر کاران اجرایی و نظارتی انتخابات تقدیر و تشکر به‌عمل آورده و خود را قدردان اعتماد مجدد مردم شریف استان قم به کاندیداهای شورای هماهنگی اصولگرایان استان قم می‌داند. امید است که نمایندگان منتخب بتوانند گام‌های مؤثری را در مسیر پیشبرد اهداف مقدس نظام اسلامی و خدمت به استان و به ویژه شهر کریمه اهل بیت علیهم السلام بردارند.

 

منبع: فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com