کد خبر ۳۵۱۳۰ انتشار : ۴ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۴۱
در بازدید مسئولان اداره استاندار قم از دانشگاه صنعتی این شهر اعلام شد

استقبال اداره استاندارد از همکاری با دانشگاه صنعتی قم

مسئولان ادراه استاندارد استان قم در دیدار با رئیس دانشگاه صنعتی قم از همکاری با این دانشگاه استقبال کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا)، مسئولان اداره استاندارد استان قم با بهرام خوشنویسان رئیس دانشگاه صنعتی قم و جمعی از اساتید این دانشگاه به منظور برقراری تعاملات دو سویه دانشگاه و اداره استاندارد دیدار و گفت‌وگو کردند.


در این دیدار مسئولان اداره استاندارد خواستار برگزاری جلسات مشترک به منظور استفاده از پتانسیل اساتید هیئت علمی دانشگاه صنعتی قم شدند. همچنین مذاکرات اولیه مبنی بر انعقاد تفاهم نامه فی ما بین دانشگاه صنعتی قم و اداره استاندارد استان صورت گرفت.


هدف از انعقاد این تفاهم نامه حضور اساتید دانشگاه صنعتی قم در جلسات تدوین استاندارد، تشکیل کمیته مشترک از مسئولان دانشگاه و اداره استاندارد به منظور اعمال استانداردهای ملی و بین المللی در صنعت استان، برگزاری دوره‌های آموزشی استاندارد با حضور اساتید دانشگاه صنعتی قم، برگزاری‌های همایش‌های مشترک وغیره است.


در این نشست راستی مدیر ارتباط با صنعت دانشگاه صنعتی قم از انعقاد ۱۰ تفاهم نامه همکاری فی ما بین این دانشگاه و ارگان‌های دولتی استان از جمله سازمان نظام مهندسی، سازمان صنایع و معادن، اداره برق و شرکت شهرک‌ها خبر داد و گفت: دانشگاه صنعتی قم با توجه به حضور اساتید مجرب و امکانات آزمایشگاهی در آزمایشگاه‌های مقاومت مصالح، پلیمر و مکانیک خاک می‌تواند همکاری‌های قابل توجهی با اداره استاندارد داشته باشند.


شایان ذکر است این جلسات طبق توافق طرفین ادامه خواهد داشت.

 

منبع: خبرگزاري دانشجو

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com