کد خبر ۳۵۱۵۰ انتشار : ۴ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۴۲
مدیرکل میراث فرهنگی:

بازار عرضه تولیدات صنایع دستی در قم فراهم می شود

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم، از فراهم سازی بازار عرضه تولیدات صنایع دستی در جهت حمایت از هنرمندان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا)، عیسی رضایی در جلسه کمیته نمایشگاه های این اداره کل با اشاره به اینکه نمایشگاه صنایع دستی و گردشگری قم در 17 الی 21 اسفندماه جاری در محل دائمی نمایشگاه های قم برگزار می شود گفت: برپایی این نمایشگاه زمینه معرفی تولیدات را مهیا می کند تا از این طریق حمایت های مالی و معنوی از هنرمندان استان صورت گیرد.

وی افزود: برای شرکت در این نمایشگاه ها از هنرمندان دعوت می شود تا با تنوع محصولات، رشته های شاخص استان را به مرحله نمایش بگذارند.

وی ادامه داد: با هماهنگی های لازم با استانداری و سایر ارگان های مربوطه در صدد هستیم تا برگزاری این نمایشگاه به نفع هنرمندان صنایع دستی و بازاریابی تولیدات صورت بگیرد.

رضایی بیان کرد: همه نهادهای مربوطه باید با تعامل یکدیگر کمک کنند تا صنایع دستی قم در سطح استان و ملی معرفی شود و به عنوان سوغات به زائران ارائه شود.

وی با اشاره به برگزاری تورهای قم گردی نیز گفت: نمایشگاه صنایع دستی و گردشگری قم بهترین فرصت است تا برنامه های جانبی از جمله کارگاه های آموزشی و تورهای قم گردی برگزار شود تا مسافران از نزدیک با اماکن گردشگری و تاریخی استان قم آشنا شوند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم افزود: کمیته نمایشگاهی این اداره کل در جهت برنامه ریزی و مدیریت کارآمد برپایی نمایشگاه های بخش گردشگری و صنایع دستی در سطح استانی، منطقه ای، ملی و بین المللی تشکیل شده است تا بتوانیم از این طریق تولیدات استان و بخش های گردشگری را معرفی کنیم.

 

منبع: ايسنا

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com