کد خبر ۳۵۴۱۶ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۵
طی نشستی صمیمانه انجام گرفت؛

نشست مدیران رسانه‌های جبهه فرهنگی انقلاب با حجت‌الاسلام ذوالنور

مدیران مسئول رسانه‌های جبهه فرهنگی انقلاب قم با حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنور منتخب مردم در مجلس دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا)، در دیدار مدیران رسانه‌های جبهه فرهنگی انقلاب با حجت‌الاسلام ذوالنور که پیش از ظهر امروز با حضور مدیران و سرپرستان خبرگزاری‌های فارس، تسنیم و بسیج، پایگاه‌های خبری قم فردا، قمنا، شهرکریمه و روزنامه جوان برگزار شد، حجت‌الاسلام ذوالنور از فعالیت رسانه‌های جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی برای ایجاد شور و نشاط و حضور هر چه گسترده‌تر مردم قم در انتخابات اخیر قدردانی کرد.

منتخب مردم قم در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این دیدار گفت: امیدوارم با توجه به اعتماد مردم، شرمنده مقام معظم رهبری، امام راحل، شهدا و مردم شریف قم نباشیم.

ذوالنور از تلاش مجدانه رسانه‌های جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در قم که در مقابل بداخلاقی‌ها و سیل تهمت و برچسب‌زنی‌ها با انتشار اخبار و تحلیل‌های منطقی اقدام به اطلاع‌رسانی سریع، به موقع و شفاف کردند تشکر کرد و افزود: با وجود برخی روش‌های معمول، به هیچ وجه در سخنرانی‌های قبل از انتخابات اقدام به دادن وعده نکردم و صحبت‌های بنده نیز به نحوی نبود که قصد انتفاع تبلیغی و شخص و جناحی خاص در آن گنجانده شده باشد.

وی با بیان اینکه نیت دوستانی که در انتخابات در کنار بنده تلاش کردند، فقط وجود یک ارتباط گفتمانی و اصولی مشترک و خط و هدف مشترک بوده است، اظهار کرد: امیدوارم سر سوزنی از این آرمان‌ها و اصول مقدس منحرف نشوم تا در پیشگاه خدای متعال شرمنده نباشم.

وی تلاش مجدانه و ارزشی رسانه‌های جبهه فرهنگی انقلاب در قم را با وجود بی‌مهری‌ها و کمبود‌ها قابل تقدیر دانست و تلاش‌هایی را که برای برخورد با منتقدان و صدای مخالف از سوی برخی جریانات و طیف‌های قدرت طلب به‌عمل می‌آید مورد نکوهش قرار داد و انگیزه رسانه‌های ارزشی را تنها بر مبنای اخلاص و صفای باطن و حسن نیت دانست.

گفتنی است مسئولان رسانه‌های حاضر در این دیدار ضمن تبریک انتخاب حجت‌الاسلام ذوالنور، ارتباط موثر و برنامه‌ریزی برای اطلاع‌رسانی به موقع را از جمله خواسته‌های خود از نمایندگان مجلس اعلام کرده و بر حمایت خود از گفتمان ناب انقلاب اسلامی تاکید کردند.

 

منبع: فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com