کد خبر ۳۵۳۰۰ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۵۱

اميرآبادي: فراکسیون نیروهای انقلاب در مجلس دهم تشکیل خواهد شد

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: ما در مجلس دهم فراکسیون نیروهای انقلابی را تشکیل و با ایستادگی در برابر دشمنان، از آرمان های انقلاب دفاع خواهیم کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا)، احمد امیرآبادی فراهانی سه شنبه شب در مراسم شکرگزاری و میثاق با شهدا در گلزار شهدای علی بن جعفر(ع) قم افزود: امید است در مجلس دهم نیز بتوانیم از ولایت و ارزش های اسلامی، آرمان های انقلاب و شهدا دفاع و در برابر مستکبران عالم و فتنه گران بایستیم و از حقوق ملت دفاع کنیم.


وی اظهار داشت: درمجلس نهم بنده و آقای آشتیانی درکنار هم توانستیم از ارزش های انقلاب و حقوق مردم در سطح ملی واستان به خوبی دفاع کنیم و در چهار سال آینده نیز با حجت الاسلام والمسلمین ذوالنور در مورد مسائل کلان استانی و ملی هماهنگی لازم را داریم تا از حقوق نیروهای مومن، حزب الهی استان و هم از حقوق ملت ایران و ارزش ها دفاع کنیم.


امیرآبادی گفت: امروز اکثر کشورهای منطقه ناامن است و ما امنیت باثباتی داریم و باید خداوند را نسبت به این نعمت بزرگ شاکر باشیم و در جهت ارتقای آن گام برداریم.


وی تصریح کرد: آنچه برای ما مهم است دفاع از ولایت و آرمان های شهداست و در چهار سال آینده این مسیر را ادامه خواهیم داد.


امیرآبادی ازحضور مردم درانتخابات تقدیر کرد و گفت: مردم دراین انتخابات با حضور خود حماسه بزرگی را خلق کردند.


حامیان حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنور منتخب مردم قم در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی عصر سه شنبه در گلزار شهدای علی بن جعفر(ع) گردهم آمدند.


انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری هفتم اسفندماه جاری برگزار شد.


دراستان قم احمد امیرآبادی ، علی لاریجانی و حجت الاسلام المسلمین مجتبی ذوالنور منتخبین مردم قم در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی شدند.

 

منبع: ايرنا

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com