کد خبر ۳۵۲۱۵ انتشار : ۶ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۳
با وجود پایان یافتن زمان رسمی تبلیغات؛

پخش تیزر تبلیغاتی دو تن از نامزدهای انتخاباتی در هسته مرکزی شهر + تصاویر

در حالی که از ساعت 8 صبح پنج شنبه و در فاصله یک روز مانده به انتخابات، تبلیغات انتخاباتی انتخابات مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور به صورت رسمی پایان یافته است تیزرهای تبلیغاتی دو تن از نامزدهای خاص در هسته مرکزی شهر همچنان در حال پخش است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا)، در حالی که از ساعت 8 صبح پنج شنبه و در فاصله یک روز مانده به انتخابات، تبلیغات انتخاباتی نامزدهای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور  به صورت رسمی پایان یافته است اما با این حال تیزر تبلیغاتی دو تن از نامزدهای انتخاباتی همچنان در میدان جانبازان قم در حال پخش است.

 
این موضوع در شرایطی رخ داده است که طی روزهای گذشته حواشی بسیاری نیز نسبت به تبلیغات در هسته ی مرکزی شهر قم پیش آمده بود،طبق مصوبه ای که پیش از آغاز انتخابات از سوی شورای تامین استان قم صادر شد، هیچ کدام از نامزدهای انتخاباتی حق تبلیغات و دایر کردن ستاد تبلیغاتی در هسته مرکزی شهر را نداشتند اما با این حال ستاد انتخاباتی یکی از کاندیداها برخلاف این تصمیم در خیابان صفاییه دایر شد.

 


تخلفات صورت گرفته در فضای تبلیغاتی شهر قم باعث شد که سایر نامزدها از جمله احمد امیر آبادی و همچنین حجت الاسلام ذوالنور نیز نسبت به اتفاقات رخ داده اعتراض کنند در پی این اعتراضات و در روزهای پایانی تبلیغات شورای تامین در حرکتی عجیب مصوبه قبلی خود مبنی بر ممنوعیت تبلیغات را لغو کرد و طی دستورالعمل جدید امکان تبلیغات در 2 روز پایانی را به سایر نامزدها نیز داد.


در حالی که انتظار می رفت این حاشیه ها پایان داشته باشد اما این بار  با  وجود پایان یافتن زمان قانونی تبلیغات انتخاباتی، دو تن از نامزدهای انتخاباتی همچنان تصاویر خود را از یکی از مانیتورهای  موجود در سطح شهر پخش می کنند.

 

 

 

 

منبع: قم فردا

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com