کد خبر ۳۵۲۲۴ انتشار : ۸ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۲۲

دادستان قم: نامزدهای برگزیده، پاسخ حضور حماسی مردم را بدهند

دادستان قم گفت:نامزدهایی که در انتخابات رأی آورده و به مجلس شورای اسلامی راه پیدا می کنند، باید پاسخ حضور حماسی مردم در انتخابات و حمایت بی نظیر آنان را بدهند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا)، مصطفی برزگر گنجی جمعه شب با حضور در ستاد انتخابات استان قم اظهار داشت: امروز مردم متدین و انقلابی ایران اسلامی بویژه قم در لبیک به مقام معظم رهبری با حضور پرشور و گسترده در پای صندوق های رأی، حماسه دیگری آفریده اند.


وی در ادامه افزود: نامزدهای منتخب مردم در پاسخ به این حضور متعهدانه و آگاهانه مردم در انتخابات، باید با همه توان در جهت رفع نیازها و مشکلات مردم و جامعه تلاش کرده و از هیچ کوششی دریغ نکنند.


وی در پایان تصریح کرد: مردم کشورمان همواره با بصیرت و آگاهی، در صحنه های حساس انقلاب که به حضور و مشارکت آنها نیاز است، با همه وجود برای دفاع از اسلام و انقلاب حضور دارند و در انتخابات امروز هم این حضور پررنگ تر از همیشه بروز و ظهور پیدا کرده است.


انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در 612 شعبه اخذ رای شامل 79 شعبه سیار و 533 شعبه ثابت استان قم در حال برگزاری است.


768 هزار و 730 تن از مردم قم واجد شرایط رای دادن در این انتخابات هستند که باید از میان 63 نامزد مجلس شورای اسلامی، سه نامزد اصلح و از میان سه نامزد مجلس خبرگان نیز یک نامزد اصلح را در قم انتخاب کنند.

 

منبع: ايرنا

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com