کد خبر ۳۴۵۷۳ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۴۹

پيام استاندار قم به مناسبت ايام الله دهه مبارك فجر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا) به نقل از روابط عمومي استانداري قم، متن اين پيام به شرح زير است:


«بسم الله الرحمن الرحيم»

ايام الله دهه فجر يادآور به ثمر نشستن شجره سبز و سربلند انقلاب اسلامي است. روايتگر روزهاي خدايي كه ملتي نستوه و مبارز و با عزم و اراده اي مصمم و با هدايت ها ورهبري امام خميني عزيز و ظلم ستيز، نداي عزت، آزادي و عدالت خواهي سرداد و بساط كاخ 2500 ساله ظلم و ستم طاغوت را در هم كوبيد و  بجاي ديكتاتوري و استبداد شاهنشاهي، آموزه "ميزان رأي ملت است" را بر تارک تاريخ ايران اسلامي حك نمود.


شكل گيري نظام مقدس جمهوري اسلامي و جاري شدن نسيم روحبخش انقلاب اسلامي در ايران،  به عنوان الگوي نجات بخشي براي جوامع در عصر جديدي از تاريخ بشريت، پايان خوشي بود بر 14 قرن انتظار ملت‌هاي در آرزوي حاكميت اسلام ناب محمدي(ص)  و غريو كوبنده استقلال و آزادي را در سراسر جهان طنين انداز ساخت.

ملت قدر‌شناس و فهیم ایران در طي 37 سال سپري شده از عمر پربركت انقلاب اسلامي توانسته است با وحدت و همدلي و صبوري و پايداري، اين نهال غرس شده در بهمن 57 را از گزند حوادث و طوفان هاي سهمگين مصون نگه داشته و آن را در قامت نخلی استوار و سروی تنومند و سرافراز در منظر جهانیان قرار دهد و امروز خورشید سی و هشتمين بهار پرطراوت آزادی در حالی طلوع می‌کند که جهان، محو تماشای عظمت و اقتدار بي سابقه و صلابت خیره‌کننده نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران در عرصه بين المللي شده و در پرتو حل ديپلماتيك مساله هسته اي و برچيده شدن بساط تحريم هاي ظالمانه بر عليه ملت بزرگ ايران، زمينه و بستر لازم براي گذر كشور از يك پيچ تاريخي مهم و سرنوشت ساز و نقش آفريني مؤثرتر در معادلات جهاني مهيا شده است.

از طرفي ملت متحد و  سرافراز ایران، با آگاهي از اهميت و حساسيت هاي انتخابات به عنوان مظهر مردم سالاري ديني وتجلي  مشروعيت مردمي نظام و با تأسی به وصایای حضرت امام خميني(ره) و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و همدل و همزبان، ضمن رعایت موازین شرعی، اخلاقی و قانونی، فراهم ساختن بسترهای برگزاري پرشور و باشكوه انتخابات دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي و پنجمين دوره مجلس خبرگان رهبري در هفتم اسفند ماه را وظيفه و رسالت خطير خود در  مقطع  حساس فعلي دانسته و براي تحقق آن از هيچ تلاشي فرو گذار نخواهد بود.


ضمن تبريك ايام الله دهه فجر، خالصانه ترين درود و سلام هاي خود را به روح و روان پاك و مطهر بنيان گذار جمهوري اسلامي ايران و تمامي شهدا و ايثارگران گرانقدر دوران انقلاب اسلامي و دفاع مقدس تقديم مي داريم. بي ترديد اقشار مختلف مردم مؤمن ، انقلابي و ولايتمدار استان مقدس قم امسال نيز همانند گذشته، حضوري پرشور و شكوهمند در برنامه هاي دهه مبارك فجر به ويژه راهپيمايي  عظيم و عزت آفرين يوم الله 22 بهمن، داشته و  يكبار ديگر مراتب تكريم و قدرشناسي خود را نسبت به ميراث گرانبهاي انقلاب اسلامي و دستاوردهاي آن اعلام خواهند داشت.


سيد مهدي صادقي

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com