کد خبر ۳۵۲۳۰ انتشار : ۸ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۷
تجلي حضور:

شهردار قم: حضور یکپارچه مردم در انتخابات بهت و حیرت دنیا را براگیخت

مردم ایران با حضور یکپارچه در پای صندوق های رای، بهت و حیرت دنیا را برانگیخت و بر وسوسه های دشمنان داخلی و خارجی مبنی بر گسستن مردم از نظام اسلامی مهر بطلان کوبید و پیوند همیشگی با ولایت فقیه را به اثبات رساند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا)، در پیام سید مرتضی سقائیان نژاد آمده است: حضور غرور آمیز شما مردم عزیز، حماسه دیگری را در تاریخ انقلاب اسلامی به ثبت رساند. شرکت گسترده مردم در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری برگ زرین دیگری را بر دیباچه جاوید تاریخ انقلاب اسلامی افزود.


پیام حاکیست: شما مردم بزرگوار در حماسه هفتم اسفند ماه بار دیگر جهانیان را مبهوت عقل و درک بالای خود نموده و امید دشمنان نظام و انقلاب را به یاس و ناامیدی مبدل نمودید.


در این پیام تصریح شده است: حضور شما مردم فهیم و همیشه در صحنه استان قم در لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای مبنی بر مشارکت حداکثری در انتخابات مهم و سرنوشت ساز انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری نشان دهنده پایبندی و تعهد شما ملت عزیز به آرمان های نظام، انقلاب و امام راحل(ره) است.


شهردار قم در این پیام ضمن تقدیر از تمامی آحاد مردم ایران، بالاخص امت شهید پرور و حماسه آفرین قم که با تدبیر و درایت رهبر معظم انقلاب، مراجع عظیم الشان و علمای بزرگوار وارد عرصه انتخابات شدند افزود: بدون شک خدمت صادقانه و مخلصانه کمترین پاداش بزرگواری مردم خیر اندیش ایران اسلامی خواهد بود.


وی در پایان از تمامی کسانی که فضای با نشاط و پرشور را جهت برگزاری انتخاباتی سالم مهیا نمودند قدردانی و از پیشگاه پروردگار متعال عزت، سعادت و سرافرازی ایران اسلامی را مسالت کرد.


انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی هفتم اسفندماه امسال در سراسر کشور برگزار شد.

 

منبع: ايرنا

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com