کد خبر ۳۵۲۳۱ انتشار : ۸ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۴
در لیگ دسته اول بسکتبال کشور؛

آرارات تهران آخرین حریف نماینده بسکتبال قم شد

سرپرست تیم هیئت بسکتبال قم گفت: آرارات تهران آخرین حریف نماینده بسکتبال قم در لیگ دسته اول بسکتبال کشور در گروه شمال شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا)، علی خبری اظهار داشت: تیم هیئت بسکتبال قم در هفته هجدهم رقابت‌های لیگ دسته اول بسکتبال باشگاه‌های کشور امروز برابر آرارات تهران به میدان می‌رود.

وی افزود: این مسابقه از ساعت ۱۶ امروز در تهران آغاز می‌شود و نماینده قم آخرین دیدار خود را در گروه شمال برگزار می‌کند تا تکلیف وضعیت صعود این تیم به پلی آف مشخص شود.

سرپرست تیم هیئت بسکتبال قم گفت: در بازی رفت در قم، موفق به شکست تیم آرارات تهران شده‌ایم و می‌خواهیم این پیروزی را در بازی برگشت نیز تکرار کنیم البته تیم آرارات تیم انتهای جدول است و امیدی ندارد.

خبری بیان داشت: پایان مسابقات گروه شمال به معنای آمادگی تیم‌ها برای حضور در پلی آف خواهد بود و می‌خواهیم با برتری بر آرارات با شرایط روانی بهتری راهی دور حذفی شویم.

وی عنوان کرد: تیم هیئت بسکتبال قم از ۱۵ بازی خود صاحب ۲۱ امتیاز است و در رده هفتم جدول گروه شمال قرار دارد در حالی که تیم آرارات تهران در انتهای جدول است و ریرای قزوین یک پله بالا‌تر از آرارات و یک رده پایین‌تر از تیم بسکتبال قم قرار گرفته است.

سرپرست تیم هیئت بسکتبال قم تصریح کرد: تیم هیئت بسکتبال قم هفته گذشته در قم برابر تیم پارسای مشهد بازنده شد و پیش از آن در سنندج موفقف شد تیم ایستک کردستان را در خانه حریف، شکست دهد.

 

منبع: مهرنيوز

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com