کد خبر ۳۵۲۶۷ انتشار : ۹ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۱
در لیگ دسته اول بسکتبال مردان کشور؛

تیم هیئت بسکتبال قم آرارات تهران را شکست داد

علی خبری، سرپرست تیم هیئت بسکتبال قم گفت: در هفته پایانی از دور گروهی لیگ دسته اول بسکتبال مردان کشور، تیم هیئت بسکتبال قم آرارات تهران را شکست داد. این بازی عصر شنبه در تهران برگزار شد و این تیم در رده ششم جدول مرحله گروهی ایستاد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا)، علی خبری اظهار داشت: پرونده دور گروهی لیگ دسته اول بسکتبال مردان کشور در گروه شمال برای نماینده قم بسته شد و این تیم در رده ششم جدول مرحله گروهی ایستاد.

وی افزود: در هفته هجدهم و پایانی این مرحله تیم‌های هیئت بسکتبال قم و آرارات تهران برابر هم قرار گرفتند که این مسابقه با برتری نماینده بسکتبال قم همراه بود.

سرپرست تیم هیئت بسکتبال قم گفت: این بازی عصر شنبه در تهران برگزار شد و تیم هیئت بسکتبال قم موفق شد در یک بازی بر‌تر در مجموع ۴ کوار‌تر، با نتیجه ۸۶ بر ۶۶ حریف خود را شکست دهد.

خبری بیان داشت: پیروزی با اختلاف ۲۰ پوئن برابر حریف تهرانی نتیجه خوبی برای تیم هیئت بسکتبال قم بود و این تیم را در جدول لیگ شمال، بالا‌تر از تیم ایستک کردستان قرار داد که این هفته تیم جوانان ۲۰۱۶ را شکست داده بود.

وی عنوان کرد: بدین ترتیب تیم هیئت بسکتبال قم در رده ششم جدول ۹ تیمی گروه شمال قرار گرفت و تیم آرارات تهران نیز در انتهای جدول باقی ماند و تیم‌های حاضر در گروه شمال و جنوب به زودی در مرحله پلی آف با هم روبرو می‌شوند.

سرپرست تیم هیئت بسکتبال قم تصریح کرد: تیم هیئت بسکتبال قم در بازی قبلی برابر پارسای مشهد در قم نیز عملکرد خوبی داشت اما در ‌‌نهایت با ۵ پون اختلاف بازی را واگذار کرد و پیش از آن در سنندج، ایستک کردستان را شکست داده بود.

 

منبع: مهرنيوز

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com