کد خبر ۳۵۲۴۴ انتشار : ۸ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۳۷
مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری قم:

پرداخت عوارض در شهرداری قم مکانیزه می‌شود

مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری قم با اشاره به اینکه تسهیلاتی برای پرداخت عوارض مشخص شده است، افزود: روش‌های دستی پرداخت عوارض به مکانیزه تبدیل می‌شود و مردم می‌توانند از ظرفیت دفاتر پیشخوان استفاده کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا) به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علی‌اصغر جدی با اشاره به اینکه پرداخت مکانیزه عوارض با استفاده از درگاه اینترنتی بانک شهر دنبال می‌شود، خاطرنشان کرد: اساسنامه سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری قم به تصویب رسیده است که این بخش می‌تواند مکمل بخش درآمدی باشد.

وی گفت: کمیسیون ماده 77 اعتراض افراد پرداخت کننده عوارض را مورد بررسی قرار می‌دهد، در این کمیسیون طی دو ماه اخیر نزدیک به 30 میلیارد ریال برای مشاغل مختلف رای صادر شده است.

جدی با بیان اینکه پرداخت عوارض نوسازی تا پایان سال جاری سبب می‌شود که افراد بتوانند از 10 درصد تخفیف جایزه خوش‌حسابی برخوردار شوند، اظهار کرد: کمیسیون ماده 77 اعتراض افراد پرداخت کننده عوارض را مورد بررسی قرار می‌دهد در این کمیسیون طی دو ماه اخیر نزدیک به 3 میلیارد تومان برای مشاغل مختلف رای صادر شده است.

وی با تاکید بر اینکه تسهیلاتی برای پرداخت عوارض مشخص شده است، اضافه کرد: روش‌های دستی پرداخت عوارض به مکانیزه تبدیل می‌شود و مردم می‌توانند از ظرفیت دفاتر پیشخوان استفاده کنند.

مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری قم با اشاره به اینکه پرداخت مکانیزه عوارض با استفاده از درگاه اینترنتی بانک شهر دنبال می‌شود، خاطرنشان کرد: اساسنامه سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری قم به تصویب رسیده است که این بخش می‌تواند مکمل بخش درآمدی باشد.

وی ادامه داد: نباید به دنبال این باشیم که فقط از مردم عوارض دریافت کنیم بلکه باید استفاده از ظرفیت بخش خصوصی و مطالبات دستگاه‌های اجرایی را افزایش دهیم؛ امیدواریم تشکیل سازمان سرمایه‌گذاری فعالیت‌های بخش درآمد شهرداری قم تکمیل شده و بتوانیم در محورهایی از جمله بلوار پیامبر اعظم(ص) و بافت‌های فرسوده به دستاوردهای مناسبی برسیم.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com
0
۹ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۰۴

شما هنوز در پیچ و خم برنامه های خود هستید و نتوانستید اطلاعات سیستم های خود را بروز نمایید چگونه میخواهید با این نواقص موجود چنین ....................

پاسخ