کد خبر ۳۵۳۹۰ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۰۷
معاون اداره کل ورزش و جوانان قم:

تقویم اجرایی هیئت‌های ورزشی قم بررسی می‌شود

معاون اداره کل ورزش و جوانان استان قم از برگزاری نشست تخصصی بررسی تقویم اجرایی سال ۱۳۹۵ برای ۱۸ هیئت ورزشی در قم خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا)، روح الله رمضانی اظهار داشت: با توجه به اهمیت و لزوم برنامه‌ریزی مناسب جهت تحقق اهداف مد نظر در رشد و توسعه ورزش استان در سال ۹۵ تدوین کار‌شناسی تقویم‌های کاری هیئت‌های ورزشی استان قم در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: جلسات بررسی تقویم سال ۹۵ هیئت‌های ورزشی با حضور کادر اجرایی هیئت‌های ورزشی و کار‌شناسان این معاونت به طور کاملا تخصصی در حال برگزاری است و بررسی تقویم ۱۸ هیئت ورزشی نیز برگزار شد.

معاون اداره کل ورزش و جوانان استان قم، گفت: در تعیین اهداف و حداقل انتظار مالی تعیین شده از سوی اداره کل برای هیئت‌های ورزشی، رشد ۱۰ تا ۳۰ درصدی را در شاخص‌ها نسبت به سال ۹۴ پیش بینی کرده‌ایم.

رمضانی بیان داشت: با تخصیص قالب جدید تقویم هیئت‌ها در سرفصل‌های تعیین و ابلاغ شده، شاخص‌های مد نظر هر هیئت ورزشی و شاکله تقویم‌ها به روز رسانی شده است و فعالیت هیئت‌ها بر اساس ابلاغ سیاست‌های کلی ورزش قم صورت می‌گیرد.

وی عنوان کرد: در سال ۹۴ در پرداخت اعتبار به هیئت‌های ورزشی شاهد رشد بودجه بودیم و این اعتبارات در قالب چند نوبت به هیئت‌های ورزشی داده شد و در بخش فرهنگی نیز بودجه خاصی برای این منظور در نظر گرفته شد.

معاون اداره کل ورزش و جوانان استان قم تصریح کرد: برنامه اداره کل ورزش و جوانان قم در سال ۹۵ توسعه لیگ‌های ورزشی استانی است زیرا لیگ‌های داخلی سبب جذب بیشتر ورزشکاران و استعدادیابی مناسب برای تشکیل تیم‌های ورزشی استان در سطح کشور می‌شود.

 

منبع: مهرنيوز

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com