کد خبر ۳۵۳۱۲ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۵۹
طی سال جاری؛

۷ تن مواد مخدر در قم کشف شد

سردار کاظم مجتبایی فرمانده انتظامی استان قم گفت: در ۱۱ ماهه سال جاری در حدود هفت تن انواع مواد مخدر در قم کشف و ۳۵ باند تهیه و توزیع مواد افیونی منهدم شد که در این رابطه ۱۸۴ نفر قاچاقچی نیز دستگیر شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا) به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار کاظم مجتبایی اظهار داشت: در ۱۱ ماهه سال جاری در حدود هفت تن انواع مواد مخدر در قم کشف و ۳۵ باند تهیه و توزیع مواد افیونی منهدم شد که در این رابطه ۱۸۴ نفر قاچاقچی نیز دستگیر شدند.

وی از تریاک با بیش از ۴ تن و ۳۹۰ کیلوگرم به عنوان بیشترین کشفیات طی این مدت نام برد و تصریح کرد: غالب کشفیات از خودروهای عبوری بوده و اکثریت دستگیرشدگان غیر بومی هستند که دلیل آن قرار گرفتن استان قم در شاهراه مواصلاتی ۱۷ استان کشور است.

فرمانده انتظامی استان قم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه پلیس در تلاش است تا اعتیاد مهار شود، گفت: پیشگیری و آموزش خانواده‌ها در جهت کنترل فرزندان ضروری است و این کنترل باید عقلانی انجام شود.

مجتبایی با بیان اینکه برخورد با اعتیاد نیازمند راهکارهای علمی است، بر اقدامات گسترده و قانونی در زمینه برخورد با این معضل اجتماعی تأکید کرد.

فرمانده انتظامی استان قم در پایان از تعامل و همکاری خوب دستگاه قضایی و شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان قدردانی کرد.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com