کد خبر ۳۵۳۴۹ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۷
حجت الاسلام ذوالنوری:

نمایندگان منتخب برای تقویت نظام اسلامی و حل مشکلات مردم تلاش کنند

دبیر کنگره شهدای روحانی گفت: نمایندگان منتخب برای تقویت نظام اسلامی و حل مشکلات مردم به ویژه شهر مقدس قم تلاش کنند؛ زیرا استان قم نیاز به رسیدگی دارد و تا جایی که در حوزه کاری نمایندگان مجلس شورای اسلامی است، در شأن مردم ولایت‌مدار قم خدمت کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا)، حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری، نماینده منتخب مردم قم در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی قم را خیزشگاه انقلاب، مهد معنویت، حرم و حریم اهل‌بیت(ع) خواند و اظهار داشت: مردم ولایت‌مدار قم، نقش خود را در همه ادوار از جمله قبل و بعد از انقلاب و در انتخابات متعدد به خوبی ایفا کرده‌اند.

وی ابراز داشت: مردم قم در انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی که در یک روز برگزار شد، حماسه بزرگی خلق کردند و مشارکت حداکثری داشتند و با این که انتخابات در برخی از شهرها و استان‌ها به دور دوم کشیده شد؛ اما در استان قم، نماینده خبرگان و  نمایندگان مجلس شورای اسلامی با رأی بالا انتخاب از سوی مردم انتخاب شدند.

حجت الاسلام ذوالنوری، انتخابات این دوره را یکی از سالم‌ترین انتخابات برشمرد و تأکید کرد: مردم، حضور خود را به رخ دشمنان کشیدند؛ آنها را مأیوس کردند و سبب شادمانی دوستداران نظام و انقلاب شدند و در نهایت حضور مردم، مشتی بر دهان استکبار بود.

وی به وظایف نمایندگان مجلس اشاره و خاطرنشان کرد: به واسطه انتخاب مردم، مسؤولیت سنگینی به عهده نمایندگان و منتخبان گذاشته شد که امیدواریم در ایفای این وظیفه متناسب با آرمان‌های بلند اسلام و انقلاب و خواسته‌های مشروع و به حق مردم تلاش کنیم، تا بتوانیم سربازان شایسته‌ای برای ولی‌امر و ولی‌فقیه باشیم.

این فعال سیاسی تأکید کرد: نمایندگان منتخب برای تقویت نظام اسلامی و حل مشکلات مردم به ویژه شهر مقدس قم تلاش کنند؛ زیرا استان قم نیاز به رسیدگی دارد و تا جایی که در حوزه کاری نمایندگان مجلس شورای اسلامی است، در شأن مردم ولایت‌مدار قم خدمت کنند.

وی گفت: امروز در بسیاری از کشورهای غربی، پول، سرمایه و لابی‌گری برای ریاست جمهوری و پارلمان، تعیین کننده است و در کشورهای مورد حمایت نظام سلطه در منطقه همچون بحرین و عربستان نشانی از دموکراسی و مردم‌سالاری وجود ندارد.

نماینده منتخب مردم قم در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی افزود: نظام جمهوری اسلامی که همواره مورد خصومت و شماتت نظام سلطه بوده است؛ امروز به قدری در نظر مردم تأثیرگذار و تعیین کننده است که سردمداران استکبار چاره‌ای جز تعیین تکلیف برای مردم ایران و این که چه کسانی را انتخاب کنند، نمی‌بینند

وی با اشاره به اذعان دشمنان بر وجود مردم‌سالاری در ایران تأکید کرد: ملت ایران با استفاده از حق انتخاب، آزادی و مردم‌سالاری دینی که در کشور وجود داشته است، در جهت به کرسی نشاندن نظرات خود ورود پیدا کرده‌اند و ممکن است از این بستری که فراهم است، گاهی تحت تأثیراتی به صورت مثبت یا منفی عمل شود که اشکالی ندارد.

حجت الاسلام ذوالنوری یادآور شد: زمانی که ما شعر دموکراسی را سرودیم و نقش مردم را در نظام اسلامی پُررنگ کردیم، ممکن است گاهی در تشخیص مصداق اشتباهی صورت بگیرد و در رأی مردم همچون اوائل انقلاب در مسأله انتخاب بنی‌صدر، انتخاب درست یا نادرستی اتفاق بیفتد.

وی افزود: اما به دلیل این که مردم ما تابع اصول هستند و به دین و ملیتشان تعصب و علاقه‌ دارند در مراحل بعدی با انتخاب شایسته و صحیح همچون انتخاب شهید رجایی، مشکلات را رفع می‌کنند که این امر نشانه دلدادگی مردم به اسلام، نظام، انقلاب و ولایت فقیه و کشورشان است.

 

منبع: رسانيوز

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com