کد خبر ۳۴۱۸۴ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۵۱
همزمان با دهه مبارک فجر امسال؛

169طرح برقی دراستان قم به بهره برداری می رسد

مهدی آهنین پنجه مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قم از بهره برداری 169 طرح برقی در دهه مبارک فجر امسال خبر داد و اظهار داشت: بهره برداری‌ از‌ این‌طرح‌ها که درمناطق‌ مختلف‌ استان‌است‌ با‌صرف‌ مبلغی‌ بالغ‌ بر 111 میلیارد‌ ريال‌ تأمین اعتبار شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، مهدی آهنین پنجه مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان قم به نزدیک شدن دهه  مبارک فجر اشاره و بر لزوم بهره برداری طرح های برقی در این ایام تاکید و تصریح کرد:بهره برداری‌از‌این‌طرح‌هاکه درمناطق‌مختلف‌استان‌است‌با‌صرف‌مبلغی‌بالغ‌بر111میلیارد‌ريال‌تأمین اعتبار شده است.

وی با اشاره به اجرای این طرح ها در مناطق شهری و روستایی استان، اظهار داشت: از مجموع 169 طرح برقی 113 مورد شهری و مابقی در روستاهای استان به بهره برداری می رسد.

آهنین پنجه در ادامه تصریح کرد:این طرح ها در روستاهای  مختلف از جمله چاهک ،جعفرآباد ،طینوج ،دستجرد‌، طایقان،خدیجه خاتون ، قلعه چم ،حسین‌آباد ،مبارک‌آباد، اسلام‌ آباد‌ و‌ حاجی ‌آباد آقا،سراجه ، میم،کرمجگان،ابرجس،دستگرد،خاوه و در مناطق مختلف شهر قم  به ویژه پردیسان به بهره برداری می رسد.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان قم اظهار امیدواری کرد: با بهره برداری این طرح ها و با احداث  ونوسازی شبکه، علاوه بر تامین برق مطمئن جهت مناطق تازه تاسیس، بسیاری از مشکلات برق مردم از جمله ضعف ولتاژ  این مناطق برطرف خواهد شد.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com