کد خبر ۳۵۳۹۳ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۲۱
رئیس هیئت نظارت بر انتخابات قم:

صحت انتخابات قم تایید شده است/ جزئی‌ترین خدشه‌ای به سرنوشت انتخابات وارد نخواهد شد

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات قم با اشاره به تایید صحت انتخابات قم گفت: هیچ خدشه‌ای به سرنوشت انتخابات، منتخبان راه پیدا کرده، درصد حضور، سلامت آرای مردم و امانتداری از رای مردم وارد نیست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا)، نصرت‌الله لطفی ظهر امروز در حاشیه جلسه شورای هماهنگی تبلیغات سالامی در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری انتخابات باشکوه در هفتم اسفند ماه و رقم خوردن حماسه‌ای دیگر با مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای اظهار کرد: انتخابات قم بسیار حماسی و باشکوه برگزار شد و نزدیک به 62 درصد از واجدان شرایط پای صندوق‌های رای حاضر شدند که در نوع خود جای تحسین و سپاس دارد.

وی خاطرنشان کرد: در کشورهای مدعی دموکراسی بالای 40 درصد از واجدان شرایط رای دادن پای صندوق رای حضور ندارند، ولی در انتخابات کنونی بیش از 60 درصد مردم در انتخابات شرکت کردند.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات قم با بیان اینکه انتخابات سالم و قانونمند برگزار شد، گفت: در زمینه نتایج حاصل از انتخابات در حوزه امانتداری و روال اخذ رای خدشه‌ای بر آن وارد نیست و به طور کامل این انتخابات همانند همه انتخابات‌ها در نظام اسلامی سالم و قانونمند بود و صحت انتخابات قم به اتفاق آرا، از سوی هر دو هیئت اجرایی و نظارت تایید شد.

وی با بیان اینکه ‌انتخابات سالم و قانونمند و صحت آن تایید شده و نتیجه آن به تهران ابلاغ شده است، یادآور شد: هیچ خدشه‌ای به سرنوشت انتخابات و منتخبان راه پیدا کرده به مجلس، درصد حضور، سلامت آرای مردم و امانتداری از رای مردم وارد نیست.

 

منبع: فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com