کد خبر ۳۳۸۵۱ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۵
رئيس ستاد انتخابات استان قم:

ضرورت بهره گيري صدا و سيما از ظرفيت نخبگان و گروه هاي مرجع در شورآفريني انتخاباتي

رئيس ستاد انتخابات استان قم نقش صدا و سيما در شورآفريني براي افزايش حضور حداكثري مردم در عرصه انتخابات را مهم برشمرد و بر ضرورت بهره گيري اين نهاد از ظرفيت نخبگان و گروه هاي مرجع و مورد اعتماد جامعه در اين راستا تاكيد كرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا) به نقل از كميته اطلاع رساني ستاد انتخابات استان قم، احد جمالي معاون سياسي امنيتي و اجتماعي استاندار قم در هشتمين جلسه ي ستاد انتخابات استان قم طي سخناني با اشاره به اهميت سلامت انتخابات اظهار كرد: با هر گونه تخلفات انتخاباتي و تبليغات زودهنگام خلاف قانون برخورد خواهد شد.


رئيس ستاد انتخابات استان قم مسئله ي جانمايي صندوق هاي راي را حائز اهميت برشمرد و افزود: ويژگي هايي همچون امنيت، امكانات و دسترسي مردم بايد در جانمايي صندوق ها مدنظر قرار گيرد.


وي با بيان اينكه تعامل نظام مند و منطقي بين ستاد انتخابات استان با شوراي نگهبان و صدا و سيما تا اين لحظه برقرار بوده است افزود: توقع از استان قم اين است كه همه ي كارها بر مدار اخلاق و قانون باشند.


جمالي در ادامه با قدرداني از همكاري صدا و سيما و رسانه هاي ارتباط جمعي در اطلاع رساني و تبيين عمومي انتخابات، رسالت شورآفريني و فضا سازي رسانه ها را يادآور شد و تصريح كرد: صدا و سيماي مركز قم بايد از ظرفيت نخبگان و گروه هاي مرجع و مورد اعتماد جامعه در اين راستا استفاده كند.


رئيس ستاد انتخابات استان با تاكيد بر ضرورت اتخاذ تمهيدات لازم براي برگزاري باشكوه انتخابات خاطرنشان كرد: براي بهره مندي از رهنمودهاي مراجع عظام، برنامه ملاقات اعضاي ستاد انتخابات با اين بزرگان را در دستور كار خواهيم داشت.


در اين جلسه حجت الاسلام والمسلمين لطفي نياسر مديركل صدا و سيماي مركز قم گزارشي از اقدامات و ويژه برنامه هاي انتخاباتي اين مركز ارائه كرد.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com