کد خبر ۳۵۵۷۳ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۵۰
در آخرین جلسه شورای اداری استان قم در سال 94 مطرح شد

استاندار قم: مدیران استان قم باید به دنبال جلب اعتماد سرمایه‌گذاران باشند

صادقی تصریح کرد: باید در مسیر خدمت‌ به مردم از حاشیه‌ها پرهیز کرد؛ خدمت صادقانه به مردم بالاترین افتخار مسئولان استانی بوده و مسابقاتی که برای تصدی مسئولیت‌ها انجام می‌شود برای خدمت به مردم است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا)، سیدمهدی صادقی ظهر امروز در آخرین جلسه شورای اداری استان قم در سال 94 که همزمان با شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در مجتمع امام خمینی(ره) گلزار شهدا برگزار شد، با بیان اینکه مسئولان به واسطه ایثارگری‌های شهدا توانسته به جایگاه کنونی خود برسند اظهار کرد: امیدواریم قدردان ارزش‌های شهدا بوده و رسالت‌هایی که بر عهده داریم را به درستی انجام دهیم.

وی از دست‌اندرکاران انتخابات هفتم اسفند ماه تقدیر و اضافه کرد: مردم قم در عرصه‌های مختلف نظام اسلامی پیشگام بوده به همین علت خدمت‌ به این افراد افتخاری برای مسئولان استانی است.

استاندار قم با تاکید بر اینکه دستگاه‌های مختلف اجرایی استان قم در برگزاری انتخابات هفتم اسفندماه مشارکت داشته‌اند خاطرنشان کرد: امیدواریم دستگاه‌هایی که به علت کمبود منابع و امکانات در انتخابات مشارکت نداشتند بتوانند کم‌کاری خود را جبران کنند.

وی هماهنگی مسئولان استانی و مردم را عامل اصلی برگزاری انتخابات مطلوب در هفتم اسفند ماه دانست و ادامه داد: مسئولان استانی و نمایندگان مردم باید تلاش خود را برای افزایش خدمات‌رسانی به مردم انجام دهند.

صادقی با اشاره به اینکه رسیدن به موفقیت نیازمند همدلی است، تصریح کرد: باید در مسیر خدمت‌ به مردم از حاشیه‌ها پرهیز کرد؛ خدمت صادقانه به مردم بالاترین افتخار مسئولان استانی بوده و مسابقاتی که برای تصدی مسئولیت‌ها انجام می‌شود برای خدمت به مردم است.

وی با بیان اینکه رضایت خداوند وابسته به رضایت مردم است، عنوان کرد: مسئولان باید به امکانات و ظرفیت‌های استانی نگاه بهینه داشته باشند تا بتوانند بیشترین بهره‌برداری را در دوران مسئولیت خود انجام دهند.

صادقی با تاکید بر اینکه مسئولان نباید به وضعیت کنونی استان قانع باشند یادآور شد: جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی می‌تواند استان را به دستاوردهای گسترده‌تر نزدیک کند به همین علت مسئولان و مدیران استانی باید به دنبال جلب اعتماد سرمایه‌گذاران باشند.

 

منبع: فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com