کد خبر ۳۵۲۴۷ انتشار : ۹ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۲۹
تجلي حضور

پيام تشكر استاندار قم از حضور حماسي مردم قم در انتخابات هفتم اسفند

استاندار قم با صدور پیامی از حضور حماسی و شورانگیز مردم قم در پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی تقدیر کرد و آن را اعلام وفاداری آنان به نظام اسلامی دانست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا)، در این پیام آمده است: هفتم اسفندماه اراده های برخاسته از اقیانوس بیکران و عظیم ملت سرافراز ایران به خروش آمد و حماسه بزرگ دیگری را در کارنامه پر افتخار این ملت فهیم و آگاه به ثبت رساند.


پیام حاکیست: روزی که مردم مومن و وفادار ایران اسلامی با خلق 'حماسه حضور و همدلی' و تجدید بیعت با آرمان های والای انقلاب اسلامی، شهدا و امام شهدا، در لبیکی مجدد به رهبر معظم انقلاب اسلامی، عزت، شرف و اقتدار کشور را در رزمایش عظیم حضور ملی به اثبات رسانند.


در قسمت دیگری ازاین پیام آمده است: حماسه عظیم هفتم اسفند نشان داد که مردم بیدار و هوشیار ایران اسلامی با هوشمندی و بصیرت مثال زدنی خود همواره پا در رکاب در صحنه دفاع از نظام و آرمان های الهی آن حضور داشته و اجازه دخالت بیگانگان در سرنوشت شان را نخواهند داد.


پیام ادامه یافته است: مردم مومن ،انقلابی و حماسه ساز قم، مانند همیشه به ندای امام راحل، رهبری معظم و مراجع عظام، لبیک گفته و با درک اهمیت و حساسیت بالای دو انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در انتخابات هفتم اسفند حضوری پرشور و آگاهانه داشته و جلوه هایی از ایمان و بصیرت و وفاداری خود به اصول و آرمان های انقلاب اسلامی را در مقابل دیده گان جهانیان جلوه گر ساختند.


در بخش دیگر این پیام آمده است: درود و سپاس بیکران خداوند متعال بر ملت هوشیار ایران و شما مردم بصیر و متعهد قم که با حضور پرشور و شعور در این عرصه موجبات خوشنودی رهبری عزیز، شهدا و تمامی دوستان و علاقه مندان به نظام را فراهم کردید، آفرین بر این غیرت و حمیت دینی و انقلابی شما مردم غیور و دشمن شناس که با حضور مسئولانه در پای صندوق های رای بار دیگر به دنیا نشان دادید که این کشور با تکیه بر عزم و اراده راسخ ملت خود، قادر است راه عزت، استقلال و آزادی به عنوان بزرگ ترین آرمان معنوی انقلاب اسلامی را ، تا نقطه مطلوب بپیماید.


پیام حاکیست: اینجانب خدای بزرگ را بر این همه شکوه و بلند همتی این ملت نستوه و بیدار سپاس گفته بر خود لازم می دانم از حضور پرشور مردم در پای صندوق های اخذ رای، خاصه مراجع معظم تقلید و علمای بزرگوار که با حضور خویش و دعوت مردم برای مشارکت در این عرصه، صمیمانه تقدیر و تشکر نمایم.


در این پیام آمده است: همچنین به نوبه خود از زحمات کلیه عوامل دست اندرکار برگزاری انتخابات در استان اعم از مسئولان ستاد انتخابات استان و شهرستان، هیات های محترم اجرایی، نظارت، بازرسی، فرماندار محترم و بخشداران و مجموعه همکاران، نامزدهای محترم و اعضای ستادها و طرفداران آنها، رسانه های گروهی به ویژه رسانه ملی و شبکه استانی نور، خبرگزاری ها، نشریات، سایت ها به ویژه نیروی انتظامی استان که با تلاش صادقانه و زحمات شبانه روزی مقدمات برگزاری انتخاباتی باشکوه در استان را فراهم کردند، تقدیر و تشکر داشته و با تبریک به منتخبین مردم و آرزوی توفیق برای همگی این بزرگواران، امیدوارم از امروز وفاق و همدلی جایگزین رقابت شده و همه ما بتوانیم در عرصه خدمت به این مردم عزیز و تعالی و پیشرفت ایران اسلامی و استان مقدس قم مصم تر از قبل گام برداریم.


در پیام استاندار قم آمده است: از خداوند منان اقتدار، عزت پایندگی و سربلندی روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی و سلامتی شما مردم غیور و همیشه در صحنه را مسالت دارم.


انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز گذشته هفتم اسفندماه در سراسر کشور برگزار شد.


استان قم سه نماینده در مجلس شورای اسلامی و یک نماینده در مجلس خبرگان رهبری دارد.

 

منبع: ايرنا

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com