کد خبر ۳۵۴۱۳ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۰
مدیرکل تامین اجتماعی استان قم تاکید کرد

لزوم رعایت حقوق قانونی کارفرمایان در هیئت‌های بدوی تامین اجتماعی

مدیرکل تامین اجتماعی قم گفت: حقوق قانونی کارفرمایان در بررسی هیئت‌های بدوی تامین اجتماعی باید رعایت شود و آنان فرصت کافی برای اظهار نظر داشته باشند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا) به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تامین اجتماعی قم، سید مجتبی موسوی در نشستی با اعضای هیئت‌های بدوی شعب تامین اجتماعی قم، کارفرمایان را یکی از شرکای سازمان خواند و افزود: کارفرمایان و تولیدکنندگان همواره در کنار تامین اجتماعی هستند نه در مقابل آن و در سخت‌ترین شرایط اقتصادی کشور با فعال نگه داشتن چرخ تولید نقش مهمی در پویایی تامین اجتماعی داشته‌اند.

وی با تاکید بر لزوم اتخاذ وحدت رویه در هیئت‌های بدوی شعب تامین اجتماعی اظهار کرد: آراء صادره در هیئت‌های بدوی تامین اجتماعی باید شفاف باشد و از صدور آراء مبهم خودداری شود.

مدیرکل تامین اجتماعی قم تصریح کرد: سیاست سازمان رعایت حقوق قانونی کارفرمایان و بیمه‌شدگان است و عملکرد همکاران در بخش‌های مختلف سازمان نباید به گونه‌ای باشد که خدای ناکرده حقی از کسی به ناحق تضییع شود.

وی از تشکیل کارگروه نظارت بر عملکرد هیئت‌های بدوی شعب تامین اجتماعی قم خبر داد و گفت: هیئت‌های بدوی در بررسی پرونده‌ها و صدور آراء اختیارات کافی را دارند و این هیئت نیز بر روند شکلی جلسات هیئت‌های بدوی و میزان رعایت حقوق قانون کارفرمایان نظارت دارد.

موسوی از کارفرمایان خواست در جلسات هیئت‌های بدوی شعب تامین اجتماعی تمام مستندات و مدارک مثبته را همراه داشته باشند تا رسیدگی به پرونده آنان با دقت بیشتری صورت بگیرد.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com