کد خبر ۳۳۶۵۲ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۱۳
مدیرکل تامین اجتماعی قم خبر داد:

نشاط اجتماعی حاصل از ورزش کارکنان در نحوه ارائه خدمت به مردم موثر است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم، به نقل از روابط عمومی تامین اجتماعی قم،سید مجتبی موسوی صبح امروز در جلسه کمیته ورزش این اداره کل اظهار کرد:ورزش،نشاط و شادابی را برای فرد به ارمغان می آورد و نشاط اجتماعی حاصل از ورزش تاثیر زیادی در نحوه برخورد و ارائه خدمت به مردم توسط کارمندان دارد.


وی با تقدیر از تلاش ویژه مدیران ارشد سازمان تامین اجتماعی در توجه به امر ورزش در مجموعه همکاران سازمان تصریح کرد:تلاش در جهت تقویت و ایجاد روحیه ورزش در کارکنان نوعی امر به معروف است و تحقق آن نیازمند عزم همگانی دارد.


مدیر کل تامین اجتماعی قم از گسترش ورزش حرفه ای در مجموعه کارکنان سازمان در استان خبر داد و خاطرنشان ساخت:با جذب اعتبارات بیشتر و استقبال خوب کارکنان می توان در رسیدن به اهداف کلان سازمان در امر ورزش موفق تر عمل کرد.


وی با تاکید بر لزوم برنامه ریزی منسجم در برگزاری برنامه های ورزشی در 2 بخش کارکنان و بازنشستگان گفت:برگزاری همایش های خانوادگی پیاده روی ویژه بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان در استان بمنظور ایجاد نشاط و شادابی در بین این قشر ارجمند از برنامه های در دست اجرای این اداره کل است.


در این جلسه اعضای هیات های ورزشی کارکنان تامین اجتماعی استان قم به شرح زیر انتخاب شدند:
رشته فوتسال:امیر مرشدی قمی
رشته پینگ پنگ:مهدی چمن زاده
رشته شنا:امیر ملک محمدی
رشته کوهنوردی:محمدرسول رجبی
بدمینتون:محمدپاک نژاد
رشته آمادگی جسمانی خواهران:زینب جعفری

 

در این جلسه با تقدیر از فعالیت های یاسر غلامی،آقای روح الله ملامحمدی به عنوان مسئول جدید کمیته ورزش تامین اجتماعی استان قم منصوب و معرفی شد.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com