کد خبر ۳۴۶۵۶ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۳۷

کاهش 2 میلیون بار مراجعه به شعب تامین اجتماعی قم با ارائه خدمات اکترونیک

مدیرکل تامین اجتماعی قم گفت: با استقرار 10 خدمت الکترونیک در تامین اجتماعی قم از 2 میلیون بار مراجعه به شعب تامین اجتماعی استان کاسته شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا) به نقل از روابط عمومی تأمین اجتماعی قم، سید مجتبی موسوی در جلسه کمیته تحول اداری تامین اجتماعی استان با اعلام این مطلب افزود: سازمان تامین اجتماعی بزرگترین نهاد بیمه ای کشور است و ایجاد تحول به منظور خدمت رسانی بهتر به مخاطبان ضروری می باشد.

 

وی تاکید کرد:ایجاد باور و انگیزه در مدیران و کارشناسان،آگاهی مدیران به ظرفیت ها و برنامه های تحول،بهره مندی از اختیارات و منابع لازم،برقراری نظام مدیریت عملکرد و ایجاد سیستم تشویق و ترغیب کارکنان از الزامات ایجاد تحول در خدمت رسانی هستند.


مدیرکل تامین اجتماعی استان از استقرار کامل دولت الکترونیک، برقراری عدالت بیمه ای،ساماندهی نیروی انسانی، واگذاری خدمات به کارگزاری های رسمی، افزایش بهره وری، سلامت اداری و اصلاح فرآیندهای خدمت رسانی به عنوان برنامه های مهم و کلیدی تامین اجتماعی قم در ایجاد تحول اداری نام برد.


وی رسیدگی به شکایات مردم را از اصلی ترین برنامه های تحول اداری در تامین اجتماعی قم ذکر کرد و خاطرنشان ساخت: نباید مردم را در پیچ و خم کارهای اداری سرگردان کنیم و به شکایات در این زمینه با جدیت و فوریت رسیدگی و در صورت اثبات قصور،با کارمند مربوط برخورد اداری می شود.


موسوی از اصلاح فرآیندهای خدمت رسانی در تامین اجتماعی قم خبر داد و گفت:در کمیته فرعی اصلاح فرایندها، تاکنون 5 فرایند خدمت رسانی مورد بررسی قرار گرفته و به نفع مردم و بیمه شدگان، روان سازی شده است.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com